رئیس‌جمهور پوتین: پاسخ روسیه به گسترش ناتو مبتنی بر نظرات کارشناسان نظامی خواهد بود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2021
Президент РФ Владимир Путин на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که پاسخ روسیه به گسترش ناتو به سوی شرق به پیشنهادات کارشناسان نظامی بستگی خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پوتین در برنامه تلویزیونی "مسکو کرملین پوتین" در شبکه تلویزونی "روسیه-1" گفت: این (پاسخ روسیه) می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این بستگی به پیشنهادهایی دارد که کارشناسان نظامی ما به من خواهند داد.
وی افزود: روسیه تضمین‌های امنیتی راهبردی را به‌منظور دستیابی به نتایج مبتنی بر مذاکرات دیپلماتیک به امریکا و ناتو ارائه کرده است.
آقای پوتین در ادامه گفت: ما از نظر روند دیپلماتیک خواستار متوقف شدن چیزی نشدیم، بلکه خواستار دستیابی به یک نتیجه دیپلماتیک و مورد مذاکره قرار گرفته و همان طور که قبلا گفتم، قانونی و در چارچوب اسناد پیشنهادی هستیم. این دقیقاً همان چیزی است که ما برای آن تلاش خواهیم کرد.
برگزاری نشست شورای روسیه-ناتو

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که روسیه پیشنهادی مبنی بر تشکیل شورای روسیه-ناتو دریافت کرده است و این پیشنهاد به لحاظ عملی در حال بررسی است. ماریا زاخارووا خاطرنشان کرد که روسیه آماده گفتگوی مستقیم با ناتو در مورد تضمین‌های امنیتی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала