خطرهای چای برای استخوان

© Depositphotos.com / IleishannaЧашка иван-чая
Чашка иван-чая  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
کارشناس تغذیه خطرهای چای برای استخوان ها را فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ریدوس، میخائیل گینزبورگ کارشناس تغذیه گفت: علاقه زیاد به چای پوکی استخوان و کمبود آهن را تهدید می کند.
گینزبورگ، کارشناس تغذیه، می نویسد: چای نوشیدنی ای است که مصرف بیش از حد آن دشوار است، اما اگر بیش از حد زیاد باشد، می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.
به گفته این کارشناس، نوشیدن حدود چهار پیاله چای در روز بهینه است.
او این خطرها را فاش کرد: اعتقاد بر این است که تئین موجود در چای، زمانی که بیش از حد مصرف شود، می تواند به از دست دادن کلسیم استخوان کمک کند، که پوکی استخوان را تهدید می کند. این خطر در کسانی رخ می دهد، که بیش از حد به چای علاقه دارند و روزانه بیش از ده پیاله می نوشند. این نوشیدنی حاوی تانن هایی است که می تواند در جذب آهن اختلال ایجاد کند که می تواند منجر به کمبود آهن در بدن شود.
خطر مرگبار چای مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
خطر مرگبار چای مشخص شد
گینزبورگ توصیه کرد: در صورت وجود مشکلاتی در مورد این عناصر کمیاب در بدن، در مصرف چای زیاده روی نکنید. این کارشناس تغذیه همچنین تصریح کرد: یکی دو ساعت پس از نوشیدن چای می توان مکمل هایی با این مواد معدنی مصرف کرد. نوشیدن مقدار زیادی چای برای افراد مبتلا به فشار خون خطرناک است: ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشند. پیش از این، دانشمندان دانشکده فنی زوریخ به این نتیجه رسیدند که کاتچین‌های موجود در چای سبز استرس اکسیداتیو را در سلول‌ها سرکوب نمی‌کنند، بلکه برعکس، آن را تحریک می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала