Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال غیبت امباپه در دیدار حساس برابر سیتی

© REUTERS / CHRISTIAN HARTMANNامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
کلیان امباپه در آخرین جلسه تمرینی پی‌اس‌جی غایب بود و احتمال دارد در دیدار برابر منچسترسیتی غایب باشد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنجشنبه پاریسن‌جرمن در چهارچوب هفتۀ پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان منچسترسیتی است و این دیدار سرنوشت صدرنشین گروه A رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
رئال در زمستان تلاشی برای خرید امباپه نمی‌کند
پی‌اس‌جی که در دیدار رفت موفق به شکست سیتی شده بود، تلاش دارد تا در دیدار برگشت نیز سیتیزن‌ها شکست دهد و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.
تمرینات این تیم برای این دیدار حساس امروز برگزار شد و شاگردان مائوریسیو پوچتینو قبل از سفر به انگلیس، آخرین جلسه تمرینی شان را در پاریس انجام دادند.
در جلسه تمرینی امروز کلیان امباپه غایب بود و این موضوع هواداران پاریسن‌جرمن را شدیداً نگران ساخته و به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی مصدوم است.
با توجه به غیبت کلیان، احتمال دارد وی دیدار حساس برابر سیتی را از دست دهد و در بازی بامداد پنجشنبه غایب باشد.
رسانه‌های فرانسوی اما گفته اند که نام امباپه در فهرست بازیکنان دعوت شده برای دیدار با سیتی قرار خواهد گرفت و او با تیم به انگلیس سفر خواهد کرد اما تصمیم بازی کردند و نکردنش مربوط به کادرفنی خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала