رئال در زمستان تلاشی برای خرید امباپه نمی‌کند

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
یک روزنامه کاتالونیایی می‌گوید رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه عجله نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، موندودپورتیوو گزارش داده است که رئال مادرید برنامه ای برای تغییر نقشه اش ندارد و خرید امباپه در زمستان انجام نمی شود.
در حقیقت رئال مادرید با پیشنهاد 200 میلیونی برای خرید امباپه در تابستان قبلی با پی اس جی اتمام حجت کرد و حالا برنامه ای برای جذب وی در زمستان ندارند.
رئال البته می تواند در روز اول جنوری به صورت رسمی با امباپه قرارداد ببندد تا کیلیان در تابستان بعدی به رئال بیاید.
خود امباپه می داند که ملحق شدن به رئال در میانه فصل برایش خوب نیست چرا که ترجیح می دهد که از شروع فصل با تیم هماهنگ شود و به تیمی که در میانه راهش است، ملحق نشود.
به این ترتیب، رئال هم ترجیح می دهد که انتقال در تابستان و به صورت رایگان انجام شود تا به حساب های مالی باشگاه ضربه ای نخورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала