Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا رهبر جدید بیانکونری می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
پائولو دیبالا قبلاً در سه گل از چهار گل یوونتوس تورین در ابتدای فصل سری A نقش داشته است، با این حال بیانکونری جایگاهی بهتر از رتبه 18 در جدول رده بندی پیدا نکرده لست.

به گزارش اسپوتنیک؛ یوونتوس در فصل جدید به دنبال یک رهبر است. پس از سه فصل حضور در باشگاه تورین، کسی که این نقش به او محول شد، یعنی کریستیانو رونالدو مهاجم ملی پوش پرتگالی بود که در 27 آگوست رفت و به منچستریونایتد بازگشت. از آن زمان به بعد بیانکونری در سری A به مشکل برخورده است، در واقع پس از چهار مسابقه‌ای که در این فصل داشته، بانوی پیر تنها دو امتیاز از 12 امتیاز ممکن را گرفته، آنهم با ثبت دو تساوی، اما دو شکست دیگر مردان ماسیمیلیانو آلگری را در رتبه نگران کننده هجدهم جدول قرار داده است.

پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
دیبالا در آستانه تمدید با تورین؛ قرارداد پائولو طولانی مدت است

اما در ترکیب بیانکونری؛ دیبالا در سه مورد از چهار گل یوونتوس در سری A نقش داشته است.

اکنون پس از جدایی رونالدو؛ تورینی‌ها می‌خواهند به یک نفر، یعنی مهاجم ملی پوش آرجانتینی پائولو دیبالا که اکنون 27 ساله است، تکیه کند. در حال حاضر، این مورد لزوماً در آمار وی منعکس نشده است. در واقع، پس از چهار بازی دیبالا تنها یک گل زده و دو پاس گل داده است‌.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد ملی پوش آرجانتینی اعتماد مربی خود را دارد، زیرا او در دو بازی اول لیگ بازی کرده است. در 22 آگوست و در نخستین هفته از سری آ در زمین اودینزه (2-2)، او گل زد و سپس یک گل را ساخت، قبل از این‌که کل بازی را در 28 آگوست در برابر امپولی (0-1) انجام دهد. او در 11 سپتامبر در زمین ناپولی (2-1) به عنوان یک پاسور تعیین کننده ظاهر شد در حالی‌که مقابل میلان (1-1)، یکشنبه گذشته او در دقیقه 78 بازی تعویض شد. بیش از ارزش اما قطعا چه کسی به کمک هم تیمی‌های خود احتیاج دارد تا تیمی را که به شدت آسیب دیده، تغییر دهد.

باید دید که امشب در خانه اسپتزیا در پنجمین هفته از سری آ چه اتفاق می‌افتد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала