Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا در آستانه تمدید با تورین؛ قرارداد پائولو طولانی مدت است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
عضو شوید
وکیل دیبالا هفته آینده به خاطر گفتگو بر سر قرارداد جدید بلند مدت با سران یوونتوس خواهد دید.

به گزارش اسپوتنیک؛ اوایل هفته بعدی قرار است نماینده پائولو دیبالا با یوونتوس دیدار نماید تا در مورد قرارداد جدید بلندمدت موکل‌اش در این باشگاه مذاکره کند.

ملی پوش آرجانتینی در 12 ماه پایانی قراردادش با تورینی‌ها قرار دارو و هنوز به شرایط جدید متعهد نشده است.

عدم توافق منجر به گمانه زنی‌هایی شده که گویا بازیکن 27 ساله ممکن است تابستان آلیانز را ترک کند، اما "گُل" ادعا می‌کند ماسیمیلانو آلگری سرمربی یوونتوس و سران باشگاه هنوز این هافبک را بخشی از پروژه طولانی مدت خود می‌دانند.

بنابراین گزارش، نماینده او خورخه آنتون قرار است آخر هفته به سمت ایتالیا پرواز کند و از اوایل هفته بعد مذاکرات را آغاز نماید. در جلسه آنتون قرار است جزئیات کوچکتر هرگونه تمدید مورد بحث قرار گیرد و متعاقبا به توافق نهایی برسد.

آندره آنیلی رئیس یوونتوس در ماه دسامبر فاش کرد که دیبالا قرارداد سپر جدیدی پیشنهاد داده که "او را در میان 20 بازیکن پردرآمد اروپا قرار می د‌دهد."

با این حال علی‌رغم آغاز مذاکرات در آغاز سال 2021، هیچگاه قاطعانه مورد توافق قرار نگرفت، و علی‌رغم پیوندهای یک توافق مبادله سرگرم کننده با آنتوان گریزمان ستاره بارسلونا، غول ایتالیا مصمم است که ستاره خود را حفظ کنند.

گفته می‌شود که دیبالا طی 12 ماه گذشته مور توجه تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد نیز قرار داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала