Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان 21 سال خاطره؛ بارسایی‌ها هنوز هم نام مسی را فریاد می‌زنند + ویدیو

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
هواداران بارسلونا در سومین دیدار تیم شان باز هم نام لیونل مسی را فریاد زدند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته شب سختی برای همه‌ی عاشقان بارسلونا و سینه چاکان لیونل مسی فوق ستاره آرجنتینی سابق کاتالان هاست.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
خاص‌ترین عکس مسی؛ حتا رقبا برای عکس یادگاری صف کشیدند + عکس

 آنها بعد از جدایی لئو و طی کردن لحظات کابوس وار، امشب یک بار دیگر غمگین‌ترین هواداران دنیا خواهند بود. در سومین دیدار اخیر بارسلونا 2 بازی در لیگ و یک بازی جام خوان گامپر طرفداران این باشگاه در دهمین دقیقه از بازی نام لیونل مسی را فریاد زدند.

مسی که به دراماتیک‌ترین و تلخ‌ترین شکل ممکن از آبی اناری‌ها جدا شد و به پایتخت فرانسه کشیده شده، بعد از چند هفته غیبت و تمرین، شب گذشته آماده شد تا به میدان برود، مسی شب گذشته پس از 21 سال پیراهن تیمی غیر از بارسا را به تن کرد.

فوق ستاره بارسا که با انتقالش، رکوردهای فروش پیراهن و لایک و فالوور، افزایش سهام پی‌اس‌جی و .‌… را به طرز عجیبی شکسته و حتی مورد اقبال پاریسی‌ها قرار گرفت.

کمتر از دو ماه پیش لیونل با تیم ملی فوتبال کشورش قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد و همه‌ی عاشقانش سرمست از این بودند که حالا دیگر می‌توانند او را با مارادونا هم ردیف بهترین بازیکنان تاریخ مقایسه کنند.

اما الخلیفی که هنوز از تحقیر پاریس در سال 2017 می‌سوخت و از همان زمان با آبی اناری‌ها لج افتاد و نیمار را خرید، مسی را هم گرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала