Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خاص‌ترین عکس مسی؛ حتا رقبا برای عکس یادگاری صف کشیدند + عکس

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
مسی با ورود به فرانسه، حال و هوای لوشامپیونه را عوض کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته چهارم از رقابت های لیگ فرانسه، پاری‌سن‌جرمن و رنس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پی اس جی خاتمه یافت.

Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
پوچتینیو: بهترین‌ها را از مسی انتظار داریم؛ امباپه جایی نمی‌رود

امباپه در این بازی دبل کرد و لئو مسی هم در نیمه دوم به میدان آمد و بدین ترتیب اولین بازی خود را در پاری‌سن‌جرمن انجام داد. پس از این که برای دقایقی اسطوره آرجنتینی در دیدار مقابل رنس برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد و شبی آرام داشت، حتی بازیکنان حریف هم به صف شدند تا با او عکس یادگاری بگیرند.

جالب این که بلافاصله بعد از بازی پردراگ رایکوویچ سنگربان حریف پسر کوچکش را به درون مستطیل سبز آورد تا با لئو عکس بگیرد. مسی هم با روی باز پذیرفت که این عکس یادگاری را با فرزند دروازه‌بان حریف ثبت کند.

لیونل مسی در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و به نظر می رسد که دروازه بان رنس و پسرش هم از طرفداران او هستند و شاید هدف رایکوویچ از این حرکت این بوده که پسرش در آینده به این قضیه که یک عکس در آغوش لیونل مسی دارد، افتخار کند! حرکتی که در نوع خودش جالب به نظر می رسد.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала