Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش نهایی رئال برای جذب امباپه؛ پیشنهاد سوم در راه است

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید در تلاش است در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی، برای جذب کلیان امباپه پیشنهاد بهتری ارائه دهد و این بازیکن را جذب کند.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
پی‌اس‌جی باز هم پیشنهاد رئال را رد کرد

به گزارش اسپوتنیک، با وجود این که دو پیشنهاد قبلی رئال مادرید به ارزش 160 و 170 میلیون یورو برای جذب کلیان امباپه از سوی پاریسن‌جرمن رد شده است، اما این باشگاه هنوز به جذب ستاره فرانسوی امیدوار است و می‌خواهد در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی، پیشنهاد سوم و نهایی خودش را ارائه کند.

روزنامه فرانسوی اکیپ گزارش می‌دهد که سومین و آخرین پیشنهاد رئال ماردید 172 میلیون پوندی خواهد بود و پرز و همکارانش اطمینان دارند که این پیشنهاد از سوی پاریسی‌ها پذیرفته خواهد شد.

در همین حال از اسپانیا خبر می‌ رسد که سران پاریسن‌جرمن با رئال مادرید به تماس شده‌ و از آن‌ها خواسته تا پیشنهاد بهبود یافته خود را نسبت به دو پیشنهاد قبلی ارائه دهند.

امباپه، 22 ساله مدت‌ها است که اولویت اصلی مادرید است و لوس بلانکوس تمایل به جذب این بازیکن فرانسوی حتی از زمان حضور زین الدین زیدان دارد و تلاش برای جذب این بازیکن در زمان کارلو آنچلوتی نیز ادامه دارد.

رئال در حالی به جذب این بازیکن خودش را به آب‌وآتش می‌زند که ستاره فرانسوی از کودکی رویای حضور در رئال را در سر دارد و برای رسیدن به این هدف به پاریسی‌ها خبر داده‌ که خواهان جدایی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала