Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی باز هم پیشنهاد رئال را رد کرد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
نشریه اسپانیایی گزارش داد که سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن پیشنهاد دوم رئال مادرید برای کیلیان امباپه نیز رد کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی مصمم است کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن جرمن را به خدمت بگیرد و با وجود این پیشنهاد آخر این تیم به مبلغ 180 میلیون یورو از سوی طرف پاریسی رد شد.

Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
پوچتینیو: بهترین‌ها را از مسی انتظار داریم؛ امباپه جایی نمی‌رود

باشگاه رئال مادرید سه شنبه گذشته پیشنهاد رسمی 160 میلیون یورویی به پی‌اس‌جی ارائه داد و یک روز بعد نیز پیشنهادش را به 170 + 10 میلیون یورو افزایش داد اما طبق ادعای مارکا این پیشنهاد هم رد شده است.

طبق این گزارش، با رد پیشنهاد دوم رئال و با توجه به اینکه مدیران باشگاه رئال حاضر نیستند هزینۀ بلندتر را پیشنهاد بدهند، باید انتقال مهاجم فرانسوی را منتفی دانست مگر اینکه تا فردا معجزه ای رخ بدهد و ناصر الخلیفی مدیر پی‌اس‌جی از موضع خود کوتاه بیاید.

در حال حاضر، وضعیت انتقال امباپه به رئال از خوشبینی به یک بدبینی مفرط رسیده و در حالی که پنجشنبه شب به نظر چراغ سبز پی اس جی برای مذاکره دریافت شده بود، همه چیز پیچیده شد.

این در حالیست که مائوریتسیو پوچتینو، سرمری پاری‌سن‌جرمن شب گذشته و پس از پایان بازی شاگردانش برابر رنس گفت که او از حضور امباپه در پاریس مطمن است.

شب گذشته کیلیان امباپه در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فرانسه مقابل رنس 2 گل زد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала