Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت پوچتینو شکست: "امباپه می‌ماند"

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سکوت‌اش در باره آینده کیلیان امباپه را شکست و تاکید نمود ستاره فرانسوی امسال جایی نمی‌رود.

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد که کیلیان امباپه تابستان امسال فروخته نخواهد شد، حتی اگر از تمدید قراردادش خودداری کند.

قرارداد این بازیکن 22 ساله در پایتخت فرانسه در پایان فصل به پایان می‌رسد، به این معنی که او می‌تواند در تابستان آینده به صورت رایگان به تیم دیگری برود. در حالی‌که ئال مادرید به جذب فوق ستاره فرانسوی علاقه است، ممکن در پنجره نقل و انتقالات فعلی او را با قیمتی کم به اسپانیا بکشاند.

اما پوچتینو بر موضع باشگاه مبنی بر عدم خروج امباپه در تابستان امسال تأکید کرده و می‌گوید که او تا پایان فصل بازیکن PSG باقی خواهد ماند، حتی اگر تصمیم بگیرد قرارداد خود را پس از جون 2022 تمدید نکند.

پوچتینو به نقل از فابریزیو رومانو گفت: "امباپه بسیار خوب کار می‌کند. می‌بینم او این فصل در کنار ما می‌ماند. شایعات زیادی وجود دارد اما او آرام است. ما می‌خواهیم او اینجا بماند. او یک سال دیگر قرارداد خود را با ما دارد. حتی اگر تمدید نشود، باز هم بازیکن PSG است."

امباپه قطعاً تابستان امسال برگشته و امتناع او از تعهد آینده‌اش به پاریس نشان می‌دهد که او قصد دارد راهی مقصد جدید شود.

رسانه 90min اخیراً فاش کرد که مادرید در حال آماده شدن برای مذاکره با PSG در مورد احتمال انتقال تابستانی است، جایی‌که او را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل می‌شود.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
رئالی‌ها امیدوار به آمدن امباپه؛ حکم نهایی در قطر خواهد بود

مذاکرات پیشنهادی منجر به عدم تمایل امباپه برای امضای قرارداد جدید شده و باعث نارضایتی زیادی در بین سرام PSG گردیده است. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه با انتقاد از این بازیکن فرانسوی مدعی شد که او هیچ بهانه‌ای برای تمدید قرارداد ندارد، درحالی‌که آنها لیونب مسی را به این باشگاه آورده‌اند.

پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است که بازی در کنار اسطوره بارسلونا برای حفظ امباپه برای فصل آینده کافی باشد و حتی ممکن است او را متقاعد کند که جاه طلبی‌های باشگاه با خواسته‌های او مطابقت دارد.

و آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که امباپه در واقع ترجیح داده است (حداقل در حال حاضر) از ترک پی‌اس‌جی تا تابستان بعدی خودداری کند. امباپه فصل را مانند فردی متعهد به این هدف آغاز کرده و در هر دو بازی PSG در لیگ 1 بازی کرده که تیم‌اش برنده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала