Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئالی‌ها امیدوار به آمدن امباپه؛ حکم نهایی در قطر خواهد بود

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
عضو شوید
با وجود این‌که پی‌اس‌جی قصد فروش کیلیان امباپه را ندارد اما رئال مادرید از او دست بردار نیست و شرایط او را همچنان دنبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ علی‌رغم گزارش‌هایی مبنی بر امتناع پی‌اس‌جی از فروش کیلیان امباپه در تابستان امسال، رئال مادرید امیدش را برای خرید این بازیکن فرانسوی در تابستان از دست نداده است.

مادریدی‌ها به شدت دنبال این قضیه هستند و حتی تا قطر پیش رفته‌اند. کشوری که مالکان PSG در آن هستند، جایی که تمیم بن حمد الزانی مالک باشگاه فرانسوی آخرین حرف را در مورد آینده امباپه می‌زند. روابط بین او و فلورنتینو پرز بسیار خوب است و رئیس باشگاه رئال مطمئن است که سرانجام با مذاکره برای انتقال امباپه موافقت می‌کند. اتفاقی که در حال حاضر رخ نداده زیرا آنها در قطر می‌خواهند امباپه را در PSG داشته باشند و به جام جهانی سال آینده که در قطر برگزار می‌شود، فکر کند.

بنابراین، در رئال مادرید آنها معتقدند که پس از سخنان امباپه به الخلیفی که خواستار رفتن او شده، لحظات تعیین کننده این عملیات در حال سپری شدن است. برخی از نزدیکان باشگاه اسپانیایی حتی خوش بین هستند که امباپه را آخر هفته در رئال مادرید خواهند دید. به نظر می‌رسد بسیار خوش بینانه است اما حقیقت این است که باشگاه رئال ورود این بازیکن فرانسوی در تابستان امسال و یا سال آینده را رد نمی‌کند. اگرچه آنها می‌دانند که همه چیز بستگی به تصمیم تمیم بن حمد الزانی مالک PSG دارد. او می‌داند که امباپه اکنون می‌خواهد به رئال مادرید برود. در حال حاضر توپ در زمین او است و در مرجع به او اعتماد می‌کنند تا تأیید را بدهد. اگر او این کار را انجام دهد، رئال مادرید پیشنهادی حدود 150 میلیون دالری دارد که برای جذب این مهاجم فرانسوی آماده است. البته نهاد صرفاً به وضوح می‌گوید که اگر می‌خواهد تابستان امسال امباپه را داشته باشد، هدف اصلی و تنها آن در این بازار نقل و انتقالات است، نباید هیچ قدم غلطی بردارد و به برنامه‌اش برای عدم ورود به جنگ با PSG ادامه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала