Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در میان گمانه‌زنی‌ها می‌خواهد بماند

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
نماینده کریستیانو رونالدو در میان حدس و گمان نقل و انتقالات به منچستریونایتد، "از یوونتوس خواستار یک قرارداد جدید شده است."

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو باوجود علاقه آشکار انتقال از سوی پاری‌سن‌ژرمن و باشگاه قدیمی‌اش منچستریونایتد، قرار است تا سال 2023 به عنوان بازیکن یوونتوس باقی‌بماند. اکنون به همین دلیل خورخه مندز نماینده وی از یوونتوس خواسته، قرارداد فعلی این فوق ستاره را تا 2023 تمدید کند.

رونالدو پس از یک فصل ناامیدکننده که باعث شد غول ایتالیایی از قدرت خود در سری A دست بردارد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شود، به شدت گمانه زنی‌ها در پیوند به انتقال‌اش را برانیگخته بود‌.

همچنین گزارش‌هایی مبنی بر "منزوی شدن" ستاره 36 ساله توسط هم تیمی‌های‌ش در یوونتوس منتشر شده است.

آس اسکای مدعی شده که مهاجم پرتگالی تا سال 2022 در ورزشگاه آلیانز قرارداد دارد، اما این موضوع مانع از بازگشت پر هیجان وی به منچستریونایتد در تابستان امسال نشده است.

با این حال طبق گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزنا دلو اسپورت، خورخه مندس نماینده رونالدو تلاش می‌کند تا قرارداد موکل‌اش را تا سال 2023 تمدید کند تا به هر گونه شایعه نقل و انتقالات پایان دهد.

اعتقاد بر این است که مذاکرات تجدید نظر بین دو طرف هنوز آغاز نشده است. در حالی‌که برخی گزارش‌ها مدعی هستند که پاری‌سن‌ژرمن و منچستر یونایتد علاقه‌ای به جذب رونالدو ندارند.

در صورت ترک کیلیان امباپه از پارک دو پرنس، پی‌اس‌جی به عنوان جانشین بالقوه بازیکن فرانسوی با این مهاجم کهنه کار در ارتباط است.

در صورت جدایی رونالدو از یوونتوس، همیشه از یونایتد به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می‌شود اما اکنون به نظر می‌رسد کاپیتان پرتگال برای آینده قابل پیش بینی در تورین باقی خواهد ماند.

Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на  Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
رونالدو در آستانه کفش طلای اروپا؛ استرلینگ و کین می‌گذارند؟

رونالدو از زمانی که سه سال پیش با قراردادی 88 میلیون پوندی از رئال مادرید به این باشگاه پیوست، مورد توجه قرار گرفت.

وی در 101 بازی 133 گل به ثمر رسانده و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال سری 2019/2020 شده است.

فرم خوب او در تابستان امسال نیز ادامه داشت، جایی که او برای کسب کفش طلای یورو 2020 در تلاش است.

رونالدو پس از به ثمر رساندن پنج گل و یک پاس گل قبل از خروج پرتگال از هفته گذشته در رده‌های بالای جدول قرار دارد.

در حالی‌که سه بازی دیگر باقی مانده، فقط هری کین، رحیم استرلینگ یا امیل فورسبرگ واقعاً شانس گرفتن جایزه را از دست او دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала