Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در آستانه کفش طلای اروپا؛ استرلینگ و کین می‌گذارند؟

© AFP 2023 / Matthias Schrader / POOLИгроки сборных Германии и Португалии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на  Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
یوفا در مورد این‌که چرا تا نیمه نهایی یورو 2020 کریستیانو رونالدو تقریبا برنده کفش طلاست، توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو تا کنون همچنان برنده اصلی کفش طلایی یورو 2020 است زیرا او یک پاس گل نیز به ثبت رسانده و این به او امکان می‌دهد تا پارتیک‌شیک را شکست دهد حتی اگر هر دو 5 گل به ثمر رسانده باشند در حالی‌که رحیم استرلینگ، هری کین و دولبرگ هر سه در سه گل هستند.

با آنکه جنمهوری چک توسط دانمارک از یورو 2020 حذف شد اما پاتریک شیک در طول بازی‌ها موفق شد در آمار شخصی با کریستیانو رونالدو به پنج گل برابری کند.

با این حال فوق ستاره پرتگالی ضمن به ثمر رساندن 5 گل و مساوی با شیک، اما همچنان در مسیر کسب جایزه کفش طلایی باقی مانده است، در صورتی‌که البته بازیکن دیگری بیشتر از او گل نزند.

حالا اگر دو یا سه بازیکن با 5 گل مسابقات را پایان دهند، یوفا توضیح داد که جایزه بهترین گل‌زن به کی خواهد رسید.

شیک یورو 2020 را با پنج گل از جمله یک گل از روی نقطه پنالتی به پایان رساند. کریستیانو نیز پنج گل به ثمر رساند که سه گل پنالتی بود اما او همچنین یک پاس گل داده و که در جریان شکست 2-4 مقابل آلمان، آنرا دیوگو جوتا به گل بدل نمود.

در جدول گل‌زنان، سایر بازیکنان نزدیک هستند اما تیم‌های شان حذف شده‌ است - کریم بنزما از فرانسه، امیل فورسبرگ از سویدن و روملو لوکاکو از بلحیم با چهار گل به پایان رسانده‌اند. سه بازیکن وجود دارد که می‌توانند در ادامه بازی‌ها شانس خود را آزمایش کنند و با پیشی گرفتن از رونالدو به کفش طلا برسند. رحیم استرلینگ، هری کین (انگلیس) و کاسپر دولبرگ از دانمارک سه گل به ثمر رسانده‌اند و می‌توانند در نیمه نهایی و فینال به گل‌های شان اضافه کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала