رفع محرومیت ۴۲ شرکت خصوصی در روند داووطلبی

© https://www.facebook.com/NationalProcurementAuthorityرفع محرومیت ۴۲ شرکت خصوصی در روند داووطلبی
رفع محرومیت ۴۲ شرکت خصوصی  در روند داووطلبی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
اداره‌ تدارکات ملی کشوراعلام کرد که این اداره محرومیت بر ۴۲ شرکت خصوصی در روند داووطلبی قراردادها را رفع کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، رامین ایاز، سخن‌گوی اداره‌ تدارکات ملی به رسا نه ها گفت که تصمیم رفع محرومیت بر این شرکت‌های خصوصی امروز (شنبه، ۱۵ جوزا) در مراسمی در ارگ ریاست‌ جمهوری با حضور مقامات دولتی، سکتور خصوصی، رهبری اداره‌ی تدارکات ملی و نمایندگان شرکت‌ها به‌گونه‌ی رسمی اعلان شده است.

رییس اداره تدارکات: این اداره توانسته جلو مافیا و زورمندانی را که فساد می‌کردند، بگیرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2020
رییس اداره تدارکات: این اداره توانسته جلو مافیا و زورمندانی را که فساد می‌کردند، بگیرد

ایاز افزود که این شرکت‌ها از سوی ادارات تدارکاتی به اداره‌ی تدارکات ملی معرفی شده بود و از مدت زیادی به این طرف معطل و در بی‌سرنوشتی قرار داشت.

او تأکید کرد: «پس از بررسی‌های همه‌جانبه از سوی رهبری جدید اداره‌ی تدارکات ملی، موضوع لغو محرومیت‌ها بر این شرکت‌های خصوصی در روند داووطلبی قراردادها نهایی و بر عدم محرومیت این شرکت‌ها فیصله شده است.

سخن‌گوی اداره‌ی تدارکات ملی گفت که به زودی در مورد لغو محرومیت شماری از شرکت‌هایی که تحت پروسس محرومیت است، نیز این اداره تصمیم می‌گیرد.

از سویی هم، او گفت که محرومیت شرکت‌های مختلف در روند داووطلبی قراردادها به‌دلیل تأمین شفافیت و رقابت سالم میان داوطلبان یک امر معمول در نظام تدارکات کشورها محسوب می‌شود.

رامین ایاز در ادامه افزوده است که رهبری این اداره متعهد است تا به‌منظور تأمین شفافیت و تسریع روند تدارکاتی، مبارزه‌ی جدی با فساد اداری، ساده‌سازی روند، حمایت از سکتور خصوصی و تولیدات داخلی اقدامات جدی روی‌دست گیرد.

براساس قانون تدارکات شرکت‌هایی که مرتکب تخلف از این قانون می‌شود، از اشتراک در داووطلبی‌ها از دو تا پنج سال نظر به شدت و خفت تخلف‌ شان محروم می‌شوند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала