Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رُم و هدف‌های نقل‌و‌انتقالاتی آقای خاص برای تابستان پیش‌رو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
ژوزه مورینیو که به تازگی هدایت آ.اس رم را بر عهده گرفته، برای تابستان پیش رو برنامه‌های زیادی را دارد.

 به گزارش اسپوتینک، آاس رم و ژوزه مورینیو قصد دارند برای سال آینده آندره بلوتی، مائورو ایکاردی و رناتو سانچز را به عنوان اهداف احتمالی خود جذب کنند.

ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
ورزش
فهرست خرید مورینیو در رُم؛ از واران و هازارد تا ماتیچ

درهمین رابطه، نشریۀ ایتالیایی «کوریره دلواسپورت» گزارش می دهد كه جالوروسی شروع به شناسایی اهداف خود برای پنجره نقل و انتقالات آینده كرده و در حال جستجوی جایگزینی برای ادین ژکو است.

این روزنامه ادعا می كند كه رم همچنان آندره بلوتی، كاپیتان تورینو را دنبال می کند و گزارش می شود كه مائور ایكاردی، مهاجم پاری‌سن‌جرمن نیز گزینه وسوسه انگیزی برای لا لوپا است.

بر اساس این گزارش، مورینیو هنوز هم می تواند تصمیم بگیرد که کاپیتان سابق رم، ژکو را که یک فصل آشفته را تحت نظر پائولو فونسکا تجربه کرده است را حفظ کند. ژکو پس از اختلاف با مربی فعلی از کاپیتانی محروم شد اما تجربه او برای رم بسیار کارساز بوده و است. این بازیکن 35 ساله 257 بازی برای جالوروسی انجام داده و 119 گل زده و 52 پاس گل داده است.

گزارشاتی در مورد انتقال احتمالی داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد منتشر شده است، اما باید دید آیا شیاطین سرخ مایل به خروج بازیکن ملی پوش اسپانیایی با قیمت مناسب هستند یا خیر. خورخه مندس در مذاکرات تابستان مهره‌ی تاثیرگذاری است و روزنامه کوریره ادعا می کند که رناتو سانچز، هافبک 23 ساله تیم لیل هم می تواند هدف مربی جدید رم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала