Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست خرید مورینیو در رُم؛ از واران و هازارد تا ماتیچ

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی مطرح پرتگالی دنیای فوتبال در ابتدای فصل جاری سرمربی‌گری آ.اس رُم را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، مورینیو تنها چند هفته پس از اخراج از تاتنهام صاحب یک تیم جدید شد. رم ایتالیا. این سرمربی ۵۸ ساله حالا می‌تواند با استفاده از چند بازیکن، رم را به روزهای اوج خود برگرداند. رسانه سان با استناد به همین نکته چند بازیکن معرفی کرده که می‌توانند به رم بپیوندند و به مو کمک کنند.

اریک لاملا

لاملا سال ۲۰۱۳ از رم به تاتنهام رفت و بارها در این سال‌ها به رم پیشنهاد داده شده. قرارداد او با تاتنهام تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و بسیاری گفته‌اند شاید او بخواهد به آرژانتین برود اما همان‌طور که مورینیو درباره او گفته بود «او یک بازیکن بی‌نظیر و در خدمت تیم است» احتمال دارد او در رم حضور پیدا کند و به رم کمک کند.

رافائل واران

مورینیو کسی بود که واران را برای رئال مادرید خرید. واران رابطه‌ای صمیمی با مورینیو دارد اما اگر قرار باشد او به رم بپیوندد رمی‌ها باید چلسی و منچستر را در جنگ خریدش شکست دهند. واران قبلا گفته: همیشه گفته‌ام در مادرید حس خوبی دارم اما «نه» گفتن به مورینیو کاری سخت است.

نمانیا ماتیچ

در صورت حضور ماتیچ در رم، برای سومین بار او و مورینیو با هم متحد شده‌اند. مورینیو علاقه‌ زیادی به ماتیچ دارد و با توجه به علاقه سولشر به فرد و مک تامینی امکان دارد ماتیچ به رم بپیوندد.

اریک بایی

بایی که اولین خرید ژوزه در منچستر بود پیشتر گفته حضور مورینیو دلیلی بود که او پیشنهاد سیتی را رد کند. او تا سال ۲۰۲۴ با یونایتد قرارداد دارد اما به ندرت در ترکیب اصلی شیاطین بازی می‌کند. او روز جدایی مورینیو به این سرمربی پرتغالی گفته بود: بابت تمام چیزهایی که به من یاد دادی از تو ممنونم.

جو رودون

با ۱۵ میلیون پوند از سوانسی به تاتنهام پیوست و حتی پس از اشتباهش مقابل لیورپول هم مورد اعتماد مورینیو بود. مورینیو در دفاع از این بازیکن که مدت‌ها او را زیر نظر داشت گفته بود: گلی که دریافت کردیم از یک اشتباه توسط بازیکنی که عالی بازی کرده بود متحمل شدیم. بابت اشتباهش شرمنده‌ام اما حضورش در زمین خوشحالم.

پیر امریک هویبرگ

او با قراردادی ۵ ساله به تاتنهام پیوست و پس از امضای قرارداد گفت: افتخار می‌کنم که برای مورینیو بازی می‌کنم. مورینیو ما را به صورت یک ماشین در آورده. افتخار می‌کنم که جزئی از این ماشین هستم.

ادن هازارد

خرید او توسط رم امری بسیار بعید است اما غیر ممکن نیست. او در رئال مادرید روزهایی رویایی را نمی‌گذراند و شاید بخواهد با کار دوباره زیر نظر مورینیو به روزهای اوج برگردد. مورینیو در سال ۲۰۱۸ درباره او پیشتر گفته: او یک پسر خوب بود و حالا یک مرد خوب شده. ۳، ۴ سال بازی‌اش او را به بلوغ خاصی رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала