فروش زندان ها در اوکراین

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر فروش زندان ها در اوکراین
فروش زندان ها در اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
سه زندان بزرگ اوکراین به فروش گذاشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب اعلان "لیلام بزرگ" که از طرف دولت اوکراین اعلام گردیده است، سه زندان و زمین که در آن این زندان ها قرار دارد به حراج گذاشته می شوند.

پیش از این، دنیس مالیوسکا وزیر عدلیه اوکراین از آغاز "لیلام بزرگ" مؤسسات کیفری خبر داد ، در مجموع قرار است بیش از 100 اشیا به فروش برسد.

روزنامه نگار روسی بازداشت شده در اوکراین، آزاد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2019
روزنامه نگار روس بازداشت شده در اوکراین از زندان رها شد

سرویس مطبوعاتی کابینه وزیران اوکراین خبر داده است: "در چارچوب خصوصی سازی بزرگ زندانها، دو قسمت دیگر از سیستم تعزیرات به حراج گذاشته می شوند - زندان شماره 48 لووف و زندان شماره 51. حراج باید در اوایل 3 جون 2021 برگزار شود".

طبق گزارش سرویس مطبوعاتی، مستعمره اصلاح و تربیت لووف شماره 48 در دو بخش خصوصی شده است: اول - اشیا غیر منقول املاک و مستغلات واقع در یک قطعه زمین 10.6 هکتاری، با قیمت حدود 4.8 میلیون دالر). دوم - املاک و مستغلات واقع در 3 هکتار زمین ، با قیمت درحدود 123 هزار دالر). این محبس در مرکز شهر لووف قرار دارد.

در پایان جولای سال 2020 ، وزارت عدلیه اوکراین اعلام کرد که قصد دارد فروش زندان های منجمد و خالی را از اوایل تابستان گذشته آغاز کند، اما این کار انجام نشد. در فبروری 2021، فروش بخش اولین در چارچوب "فروش بزرگ" زندانها - مرکز اصلاح در کوتسیوبینسکی در نزدیکی کیف به فروش گذاشته شده است. قیمت ابتدائی آن  تقریبا 8 میلیون دالر بود. به گفته رئیس وزارت عدلیه، به دلیل تورم قیمت، پیشنهادهای خریداران بالقوه دریافت نشده است، در این راستا، مقدار زیادی دوباره به فروش گذاشته می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала