Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت «پپ گواردیولا» از عملکرد شاگردانش

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی می‌گوید از انتخاب بازیکنانی که برابر چلتنهام به زمین فرستاده است، پیشمان نیست.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی انگلیس، منچستر سیتی در خانه تیم دسته دومی چلتنهام به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت.

Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
جام اتحادیه انگلیس؛ کامبک طوفانی منچسترسیتی برابر تیم دسته چهارمی

فودن درخشان  ترین ستاره سیتی در زمین بود و توانست در دقیقه 81 گل تساوی را برای منچسترسیتی به ثمر برساند. گابریل ژسوس و فران تورس نیز دو گل دیگر سیتی را در دقایق 84 و 94 به ثمر رساندند تا شاگردان گواردیولا 3-1 پیروز این دیدار باشند.

گواردیولا پس از پایان این بازی در نشست خبری گفت:«من حتا وقتی 1-0 عقب افتادیم، پشیمان نشدم. ما از دقیقه اول بازی شانس های خوبی داشتیم. وقتی آنها توانستند جلو بیافتند کمی اوضاع پیچیده شد، اما ما 1-1 کردیم و بازی نزدیک بود».
سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه گفت:«آنها از توانایی‌شان در محوطه جریمه استفاده کردند. در محوطه جریمه از ما بلندتر و بهتر بودند و ما گاهی توانستیم کنترل‌شان کنیم. خیلی سخت است که چنین چیزی را کنترل کنی. این اولین بار نبود که یک تیم لیگ برتری در این رقابت ها اذیت شد».

گواردیولا منچسترسیتی را با ترکیبی کاملا جدید و با تغییر ده بازیکن نسبت به تیم اصلی که در لیگ برتر به میدان می فرستد، در برابر چلتنهام به زمین فرستاد و تنها فیل فودن از جمع 11 بازیکن اصلی سیتی در این مسابقه از ابتدا در زمین حضور داشت. پپ اما وقتی 30 دقیقه مانده به پایان بازی چلتنهام با یک گل جلو افتاد، لحظات بسیار اضطراب آوری را تجربه کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала