Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان نامزد ریاست بارسا به ماندن مسی در این تیم

© REUTERS / Vincent WestИгрок FC Barcelona Лионель Месси
Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا از ماندن مسی در بارسلونا مطمئن است و می‌گوید این بازیکن برای تمدید قرارداد منتظر مشخص شدن نتایج انتخابات است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در تابستان برای خروج از بارسلونا تلاش زیادی انجام داد و باشگاه‌های منچسترسیتی و اینترمیلان برای جذب این بازیکن تمایل نشان دادند اما مسی در نیوکمپ ماند و نتوانست این باشگاه را ترک کند.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
مسی به دنبال پول نیست، او در تلاش فتح لیگ قهرمانان و لالیگا است

مسی اخیراً در گفت‌وگویی در این مورد شفاف‌سازی کرد و از مدیران سابق، شیوۀ جدایی سوارز و وضعیت تیم شکایت کرد.

با این حال آینده این بازیکن هنوز مشخص نیست، اما او به هواداران این تیم وعده سپرده که تا پایان فصل در این باشگاه خواهد ماند.

در همین حال یکی از نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا از ماندن این بازیکن مطمئن است و می‌گوید تمامی مشکلات پیش آمده از ناکارایی مدیران سابق باشگاه بوده است.

لاپورتا در این مورد به آ.اس گفت:" این وضعیت نتیجۀ مدیریت ضعیف است. با ویروس کرونا وضعیت بدتر شده اما دلیل اصلی دلخوری مسی مدیریت سابق باشگاه است. من با ماندن او امیدوار هستم و من فکر می کنم مهمترین چیز این است که لئو گفت که منتظر یک رییس جدید خواهد بود تا تصمیم بگیرد و بنابراین، او مایل است که به پیشنهاد بارسا گوش دهد. او گفته که تا پایان فصل صبر می‌کنند و من فکر می‌کنم این خیلی مثبت است".

این در حالی‌ست که باشگاه بارسلونا دچار مشکلات مالی است و برخی دیگر از نامزدان ریاست بارسا، فروش مسی را تنها راه حل مشکلات مالی می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала