Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به دنبال پول نیست، او در تلاش فتح لیگ قهرمانان و لالیگا است

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید که فوق ستاره آرجنتینی به خاطر پول نیوکمپ را ترک نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، از خوان لاپورتا به عنوان کاندیدای پیشتاز برای ریاست باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود. لاپورتا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پیوند به آینده لیونل مسی صحبت کرده است.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
دروغ بزرگ نامزد ریاست بارسا در مورد مسی فاش شد
نامزد ریاست باشگاه آبی‌اناری‌ها در این باره گفت:«مسی به خاطر پول بارسا را ترک نمی کند، او این تیم را دوست دارد و می خواهد همچنان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را فتح کند. برای ارائه یک پیشنهاد خوب باید وضعیت اقتصادی باشگاه بررسی شود که ابتدا باید رییس شوم. سپس پیشنهاد ورزشی باید رقابتی باشد».
رییس پیشین کاتالانی‌ها در ادامه اظهار داشت:«لئو آماده گوش کردن به پیشنهاد است. به من گفته اند که تا پایان فصل صبر خواهد کرد. می خواهم مثبت فکر کنم و به نظرم این موضوع خیلی مثبت است.من فکر می‌کنم از همه مهمتر این بود که لئو در مصاحبه اش اعلام کرد منتظر رییس جدید خواهد ماند و سپس درباره آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد».
لاپورتا در پایان صحبت‌هایش در باره نامزدی‌اش گفت:«خودم را در تمام جهات می بینم. لاپورتا تنها یک نفر است. اگر دیگران می خواهند به این جایگاه دست یابند به آن ها احترام می گذارم. به حرف هایشان احترام می گذارم چون من روی برنامه خودم تمرکز دارم تا روزی که بیست و چهارم جنوری رییس باشگاه شوم».
انتخابات ریاست بارسلونا به زودی برگزار خواهد شد و نامزد های انتخاباتی بر سر تصاحب جایگاه ریاست بارسلونا با یکدیگر رقابت می‌کنند. لاپروتا که در گذشته هم ریاست بارسلونا را بر عهده داشته، اکنون هم یکی از نامزد های انتخابات بارسلوناست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала