Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

گونه جهش یافته جدید کرونا در 3 کشور دیگر ظاهر شد

© Sputnik / Vitaly Podvitskiگونه جهش یافته جدید کرونا در 3 کشور دیگر ظاهر شد
گونه جهش یافته جدید کرونا در 3 کشور دیگر ظاهر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونه جدیدی از ویروس کرونا که سرعت شیوع بیشتر آن در انگلیس ثبت شده است است اکنون دامنه شیوع آن به سه کشور دیگر گسترش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس اجتماعی - سازمان جهانی بهداشت گزارش داد که نوع جدیدی از ویروس کرونا در 3 کشور دانمارک، هلند و استرالیا شناسایی شده است.

پیشتر بریتانیا اعلام کرده بود که گونه جدیدی از ویروس کرونا در این کشور یافت شده که احتمال سرعت شیوع بیشتری از ویروس شناخته شده فعلی کرونا دارد.

متخصصان سازمان جهانی بهداشت، م‎گویند نوع جدیدی از ویروس کرونا علاوه بر انگلیس، در کشور های دانمارک، هلند و استرالیا شناسایی شد.

 دلیل شیوع گونه جدید ویروس کرونا افشا شد  - اسپوتنیک افغانستان
دلیل شیوع گونه جدید ویروس کرونا افشا شد

به گفته آنها، مطالعات درباره ماهیت و نوع این ویروس همچنان ادامه دارد و به محض مشخص شدن نتایج، اطلاعات در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

متخصصان سازمان جهانی بهداشت از انتقال سریع این گونه جدید از کرونا خبر داده اند.

اخیرا مقامات بهداشتی انگلیس از شناسایی گونه جدید ویروس کرونا در این کشور خبر داده بودند.

«مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس روز دوشنبه گذشته و طی سخنانی در پارلمان این کشور گزارش داد که نوع جدید ویروس کرونا در برخی مناطق این کشور شناسایی و موجب سرعت گرفت روند شیوع شده است.

یک سال از شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد و در حال حاضر شمار مبتلایان به بیش از 76 میلیون و شمار قربانیان به حدود یک میلیون و 700 هزار نفر رسیده است.

اگرچه واکسن هایی برای این ویروس ساخته شده و برخی کشور ها واکسیناسون را آغاز کرده اند، اما بسیاری از ویژگی های این ویروس همچنان ناشناخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала