دلیل شیوع گونه جدید ویروس کرونا افشا شد

CC BY 2.0 / NIAID-RML / دلیل شیوع گونه جدید ویروس کرونا افشا شد
 دلیل شیوع گونه جدید ویروس کرونا افشا شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان بهداشت جهانی دلیل ظهور جهش خطرناک در گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس را فاش کرده و خواستار حفظ آرامش در این خصوص شد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان بهداشت جهانی دلیل ظهور جهش خطرناک تر در گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس را فاش کرده و از مردم خواسته است تا از دستپاچه شدن خود داری کنند. این مطلب را سیلوی بریاند، مدیر بخش همه گیری و اپیدمی سازمان بهداشت جهانی در برنامه زنده BFMTV، بیان داشته است.

کرونا در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی 211 مورد ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

وی گفت: " احتمال اصلاح ویروس با افزایش انتقال افزایش می یابد. علاوه بر این، از آنجا که ویروس کرونا ویروس حیوانی است، به تدریج در طی جهش ها با بدن انسان سازگار می شود، این کارشناس یادآور شد: "بنابراین، برای هر جهش شناسایی شده، لازم است مشخص شود که چه ویژگی های جدیدی به دست می آورد، آیا تغییرات عمده ای رخ می دهد یا فقط یک تحول طبیعی است."

این کارشناس یادآور شد، علاوه بر این از آنجا که ویروس کرونا یک ویروس حیوانی است، به تدریج در طی جهش ها با بدن انسان سازگار می شود.

در حال حاضر، سازمان بهداشت جهانی تأثیر جهش جدید SARS-CoV-2 را در مرگ و میر مشاهده نمی کند. این سازمان همچنین شک دارد که سویه جدید در تأثیر واکسن ها تأثیر بگذارد.

برایان اقدامات معرفی شده در انگلیس را صحیح خواند. وی اظهار امیدواری کرد که این محدودیت ها قبل از شروع واکسیناسیون های گسترده باعث کاهش سرعت جهش جدید شود. با این وجود، وضعیت همچنان نامشخص است و این احتمال وجود دارد که کشورها مجبور به اقدامات احتیاطی اضافی شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала