Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و مسی دوباره هم‌تیمی می‌شوند؟

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صحبت‌های مهاجم پاری‌سن‌جرمن درباره آرزوی همبازی شدن با لیونل مسی، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال ستاره بارسلونا به این تیم فرانسوی را قوت بخشید.

به گزارش اسپوتنیک، اعتراف نیمار مبنی بر اینکه دوست دارد بار دیگر در کنار لیونل مسی بازی کند، روز چهارشنبه سر و صدا به پا کرد و  گمانه‌زنی‌های آینده ستاره‌ی آرجنتینی را احاطه کرده بود، افزایش داد.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
هافبک پاری‌سن‌جرمن: با آغوش باز از «لیونل مسی» پذیرایی می‌کنیم

با اتمام قرارداد مسی در نیوکمپ در تابستان سال آینده و آینده معلق وی، احتمال پیوستن دوباره او به ستاره‌ی برازیلی در پاری‌سن جرمن را نمی‌توان منتفی دانست. هرچند نیمار هرگز از برقراری ارتباط با بازگشت به بارسلونا خجالتی نبوده است و این بازیکن برازیلی می تواند در ذهن نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا بذر بازگشت بکارد.

نیمار چند سال قبل در انتقالی جنجالی از بارسلونا راهی پاری‌سن‌جرمن شد اما در این مدت بارها ابراز علاقه کرده که به تیم سابقش بازگردد. تلاش‌های بارسلونا برای خرید نیمار در این مدت بی‌نتیجه بوده و با توجه به شرایط مالی کنونی این تیم، بعید است در فصل آینده هم امیدی به خرید ستاره گرانی مانند نیمار وجود داشته باشد.

در این شرایط، به نظر می‌رسد تنها راه هم‌تیمی شدن نیمار و مسی، کوچ ستاره آرژانتینی بارسلونا به فرانسه باشد. مسی در تابستان گذشته از باشگاه خواسته بود با جدایی‌اش موافقت کند اما در نهایت او یک سال دیگر هم در جمع آبی‌اناری‌ها ماندگار شد.

باید دید که در نهایت فصل آینده مسی و نیمار دوباره در ترکیب یک تیم قرار خواهند گرفت یا نه و اگر بلی در کدام تیم؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала