Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک پاری‌سن‌جرمن: با آغوش باز از «لیونل مسی» پذیرایی می‌کنیم

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن از اکنون منتظر هم‌تیمی شدن با لیونل مسی در باشگاه پاریسی است.

به گزارش اسپوتنیک، لئاندرو پاردس، هافبک آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن در یک گفت‌و‌گو حرف‌هایی را بیان کرد که نشان می‌داد انگار ممکن است مسی و نیمار با یکدیگر در یک تیم بازی کنند.

Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
سیگنال دوباره نیمار به بارسا: می‌خواهم با مسی هم بازی شوم
پاردس گفته مسی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد اما اگر او به پاری‌سن‌جرمن بپیوند با استقبال بازیکنان این تیم مواجه خواهد شد. این بازیکن پی‌اس‌جی در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت:«همه ما می‌خواهیم که لیونل مسی به پاریس بیاید اما این مسئله به خود او بستگی دارد. ما ترکیب فوق‌العاده‌ای داریم. بازیکنان و هوادارانی خوب داریم و می‌خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم. همان طور که گفتم امیدوارم لئو بهترین تصمیم را بگیرد اما اگر او به پاریس بیاید با آغوش باز از او پذیرایی می‌کنیم.»

شب گذشته پاری‌سن‌جرمن و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 - 1 به سود پاریسی‌ها به پایان رسید. نکته مهم در این بازی مصاحبه پس از پایان بازی نیمار بود که اعلام کرد:«چیزی که بیشتر از همه می‌خواهم لذت بازی کنار مسی است. او می‌تواند در پست من بازی کند اما با وجود من مشکلی پیش نخواهد آمد. مطمئن هستم که سال آینده این کار را انجام خواهیم داد.»

در تابستان هم خبرهای درباره بازگشت نیمار به بارسلونا مطرح شد و هم مسی تا آستانه جدایی از آبی اناری ها پیش رفت. به نظر می رسد که در صورت جدایی مسی احتمال حضور او در پاری‌سن‌جرمن کم باشد. نیمار چهار سال در بارسلونا در کنار مسی بازی کرد و موفق شد با او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست آورد. او در سال 2017 با 22 میلیون یورو راهی پاری‌سن‌جرمن شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала