Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع سابق رئال، گزینۀ جدی بارسا برای پُرکردن جای خالی پیکه

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا از گزینه خرید اضطراری استفاده کرد و اسکیل گارای مدافع آرجانتینی سابق رئال مادرید و والنسیا که در حال حاضر بدون تیم است را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد یک‌شنبه بارسلونا در ورزشگاه واندا میتروپولیتانو به مصاف اتلتیکومادرید رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.

Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ پیکه 3 تا 5 ماه به دور از میادین

در آن دیدار جرارد پیکه پس از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه زانو مصدوم شد و با درد شدید زمین بازی را ترک کرد.

باشگاه بارسلونا ساعتی پس از مصدومیت این بازیکن، جزئیات مصدومیت او را با هواداران شریک ساخت و مشخص شد که مصدومیت این مدافع پارگی کامل رباط جانبی داخلی و پارگی جزئی رباط صلیبی قدامی زانوی راست است و نیاز به جراحی دارد.

مصدومیت پیکه شدید است و به نظر می‌رسد که چندین ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

این باشگاه در غیاب پیکه به مشکل جدی در خط دفاع مواجه است زیرا لنگلت و آراخو تنها مدافعان بلوگرانا اند و در صورتیکه این دو مدافع محروم و یا مصدوم شوند، کومان گزینه دیگری برای استفاده در خط دفاع ندارد.

به همین دلیل مدیران بارسلونا می‌خواهند از گزینه خرید اضطراری استفاده کنند و یک مدافع از تیم‌های اسپانیایی و یا از جمع بازیکنان آزاد به خدمت بگیرند.

براساس ادعای ال چیرینگیتو، مدیران بارسلونا تصمیم دارند تا اسکیل گارای مدافع آرجانتینی سابق رئال مادرید و والنسیا که در حال حاضر بدون تیم است را به خدمت بگیرند.

گارای تابستان گذشته قراردادش با والنسیا به پایان رسید و این باشگاه نخواست قرارداد او را تمدید کند و تیم دیگری نیز برای جذب او تا حالا اقدام نکرده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

گارای یک فصل زیر نظر مورینیو و در سال 2010 به میدان رفته و تجربه و شناخت خوبی از لالیگا دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала