Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ پیکه 3 تا 5 ماه به دور از میادین

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع مرکزی بارسلونا در بازی مقابل اتلتیکومادرید از ناحیه رباط‌ها آسیب جدی دیده و برای چندین ماه از میادین به دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ مصدومیت جدی جرارد پیکه که دچار رگ به رگ شدن جانبی درجه سه داخلی و آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی زانوی راست‌اش شده و بارسلونا در بیانیه رسمی اعلام کرد که زمان دقیق دوری این بازیکن از میادین مشخص نیست ولی او بین سه تا پنج ماه غایب خواهد بود. مصدومیت اول به معنای دو ماه غیبت در زمین‌های بازی است اما جدی‌ترین مصدومیت دوم این است که بسته به وضعیت رباط و درمان بین سه تا پنج ماه ادامه خواهد داشت. بدترین نشانه‌ها پس از ضربه مهمی که با کوره آ در جریان بازی دیشب مقابل اتلتیکو مادرید متحمل شد، تأیید گردید.

گرچه گفته می‌شد که او به زودی به میادین برخواهد گشت ولی در اکتشافاتی که این ستاره صبح امروز یکشنبه تحت آن قرار گرفت، مشخص شد که آسیب دیدگی وی جدی‌تر است. آسیب دیدگی پیکه برای تیمی که به شدت در برابر حریفان زجر می‌بیند ضربه سختی است موقعیت مرکزی این باشگاه سعی‌کرد اریک گارسیا را در آخرین بازار تابستانی به خدمت بگیرد اما نتوانست با منچسترسیتی به توافق برسد. اکنون مدیریت ورزشی باید ببیند با توجه به دوره کناره‌گیری بازیکن، این موقعیت را تقویت می‌کند یا خیر.

در این زمان، کومان نمی‌تواند آراخو را که هنوز از ناحیه آسیب دیدگی خود بهبود نیافته است به میدان بفرستد. همین اتفاق در مورد اُمتیتی ​​رخ می‌دهد که زانوی او همچنان مشکلات زیادی برایش ایجاد می‌کند و این باعث می‌شود لنگلت به عنوان تنها دفاع میانی موجود باشد. سرمربی هالندی باید همانطور که در بازی‌های اخیر این کار را انجام داده یا با بازیکنانی از تیم ذخیره، د یونگ را مورد استفاده قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала