Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالاترین دستمزد لیگ برتر انگلیس، به حساب دو دروازه‌بان اسپانیایی واریز می‌شود

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSpain's goalkeeper Kepa Arrizabalaga attends a training session at Krasnodar Academy on June 21, 2018, during the Russia 2018 World Cup football tournament
Spain's goalkeeper Kepa Arrizabalaga attends a training session at Krasnodar Academy on June 21, 2018, during the Russia 2018 World Cup football tournament - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید دخیا و کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان‌های دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی، بالاترین دستمزد را در میان سایر دروازه‌بان‌ها دریافت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخیا و کپا آریزابالاگا، دو دروازه‌بان اسپانیایی اند که برای تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلستان توپ می‌زنند و نمایش نچندان خوبی در دروازه این تیم‌ها داشته اند، اما همچنان بیشترین دستمزد را در میان تمامی دروازه‌بان‌ها دریافت می‌کنند.

Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برنامۀ کپا برای تغییر شرایط در چلسی

براساس داده‌های ویب سایت Spotrac، دخیا و کپا با در یافت 165.365 یورو در هفته، بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند و کسپر اشمایکل از لسترسیتی با دریافت 143 هزار یورو در رده سوم قرار دارد.

در رده‌های بعدی نیز آلیسون بکر از لیورپول، جوردن پیکفورد از اورتون، برند لنو از آرسنال، دین هندرسون از یونایتد، هوگو لوریس از تاتنهام، روی پاتریشیو از ولوز قرار دارند.

این در حالی‌ست که کپا با وجود دریافت مبلغ هنگفت نیمکت نشین است و یونایتد نیز به خاطر عملکرد متزلزل دخیا، دین هندرسون را از شفیلدیونایتد بازگرداند تا در صورت لزوم از دروازه این تیم محافظت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала