Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ کپا برای تغییر شرایط در چلسی

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد پس از شروع ضعیف فصل، کپا آریزابالاگا را کنار گذاشت اما دروازه‌بان اسپانیایی مدعی‌ست که می تواند همه چیز را تغییر دهد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آغاز ضعیف کپا در فصل جدید لیگ برتر و اشتباهات فاحش این بازیکن، مدیران چلسی ادوارد مندی را از رن با مبلغ 22 میلیون پوند به خدمت گرفتند و حالا این دروازه‌بان سنگالی سنگربان اصلی آبی‌ها محسوب می‌شود.

Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازیکن سابق چلسی: کپا باید به روان‌شناس مراجعه کند

کپا که جایگاهش را در ترکیب لمپارد از دست داده است، مدعی‌ست که می‌تواند شرایط را به سود خودش برگرداند و هم‌مانند گذشته در ترکیب تیمش بدرخشد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:« احساس خوبی دارم، قدرتمند و با اعتماد به نفس هستم. شاید در شرایط رویایی نباشم. ما باید چنین اتفاقاتی را تجربه کنیم. اطمینان دارم که شرایط تغییر خواهد کرد. وقتی فرصت بازی داشته باشم تلاش می‌کنم با تمام وجود بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم. مشخص است مه همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند. نگاه به آینده دور در فوتبال کار دشواری است. نزدیکترین مورد تیم ملی است و من به آن فکر می‌کنم. احساس بسیار خوبی در تیم ملی و چلسی دارم. آنجا باشگاه بزرگی است و من خوش شانس هستم. برنامه من این است که با آرامش و تمرینات منظم به شرایط آرمانی خود برگردم.»

این در حالی‌ست که ادواردو با قرار گرفتن در ترکیب اصلی چلسی، موفق به کلین شیت شده است و دشوار به نظر می‌رسد که لمپارد بار دیگر به کپا اعتماد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала