Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تورس: لیورپول تیم قوی‌تر نسبت به چلسی و سیتی است

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر فرناندو تورس بازیکن فوتبال
فرناندو تورس بازیکن فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرناندو تورس ستاره سابق لیورپول و چلسی مدعی است که سرخ‌ها قوی‌تر نسبت سایر رقبأ اند.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته لیورپول با اختلاف فاحش قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و همین موضوع سبب تحول در باشگاه‌های چون چلسی و سیتی شد و این باشگاه‌ها برای رقابت با این سرخ‌ها دست به خرید‌های بزرگ زدند.

Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
بایرن مونیخ دوباره سراغ مهاجم چلسی می‌رود + عکس

فرناندو تورس ستاره سابق فوتبال اسپانیا که تجربه بازی برای تیم‌های لیورپول و چلسی را در لیگ برتر انگلیس در کارنامه دارد، هنوز هم معتقد است که لیورپول قوی‌تر از تیم چلسی و سیتی است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

او در مورد قهرمانی چلسی در فصل جدید لیگ برتر صحبت کرد و چنین گفت:« چلسی تیم جوانی‌ست و در حال برنامه ریزی و ساخت تیم بزرگی اند، آن‌ها مطمئناً یکی از مدعیان خواهند بود اما نمی‌دانم که با لیورپول و سیتی رقابت‌ کرده خواهند توانست یا خیر. من فکر می‌کنم لیورپول هنوز هم از منچستر سیتی و چلسی قدرت‌مندتر است. لیگ برتر پس از این هیجان بیشتر خواهد داشت و ستاره‌های جوان به این لیگ خواهند آمد.»

این در حالی‌ست که چلسی برای رقابت با لیورپول و سیتی، نزدیک به 250 میلیون یورو هزینه کرده است و انتظار دارد با لمپارد قهرمان لیگ برتر شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала