Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مونیخ دوباره سراغ مهاجم چلسی می‌رود + عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن‌مونیخ مایل است کالوم هادسون اودوی وینگر تیم چلسی را قرض بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، «اسکای‌اسپورت» آلمان خبر داد، پس از جدایی ایوان پریشیچ، هانسی فلیک در پی جذب یک بازیکن برای جانشینی اوست. اودوی هم با حضور برخی ستاره‌های جدید در چلسی کمتر فرصت ثابت بازی کردن را پیدا می‌کند.

هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هادسون اودوی در رادار رئال مادرید

بایرن مونیخ البته در راه جذب اودوی 19 ساله تنها نیست و باید با دو باشگاه یوونتوس و لایپزیگ رقابت کند. باشگاه بایرن مونیخ با مدیر برنامه‌های هادسون اودوی تماس گرفته، اما هنوز با باشگاه چلسی در این زمینه تماسی نداشته است. بایرنی‌ها تمایل دارند تا این مهاجم انگلیسی را با قراردادی قرضی با قابلیت خرید به خدمت بگیرند.

هادسون اودوی که محصول باشگاه چلسی است، از سال 2007 و از سن هفت سالگی در عضویت این باشگاه انگلیسی بوده است و در سال 2017 هم به تیم اصلی چلسی راه یافت. او که تاکنون در 62 بازی برای آبی‌های لندنی به میدان رفته و هشت گل هم به ثمر رسانده است، تا سال 2024 تحت قرارداد باشگاه چلسی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала