ترامپ: بزرگ‌ترین مشکل امریکا دموکرات‌ها هستند نه روسیه

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: بزرگ‌ترین مشکل امریکا دموکرات‌ها هستند نه روسیه
ترامپ: بزرگ‌ترین مشکل امریکا دموکرات‌ها هستند نه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا می‌گوید که بزرگترین مشکل امریکا دموکرات‌ها و نه روسیه، چین و ایران هستند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا عصر روز چهارشنبه در نشست خبری روزانه خود که به اصطلاح درباره شیوع کرونا در امریکا برگزار می‌شود، این مطلب را در واکنش به گزارش‌های اخیر جامعه اطلاعاتی امریکا درباره دخالت کشورهای خارجی در انتخابات مطرح کرد.

ترامپ با این ادعا که دموکرات‌ها امریکایی‌ها را به خاطر مسایل سیاسی رها کرده‌اند، ادامه داد: چاک شومر (رهبر اقلیت دموکرات در سنا) و نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان) پول امریکایی را برنامه جناح چپ تندرو به گروگان گرفته‌اند.

Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: اگرپیروز انتخابات شدم به سرعت با کوریای شمالی توافق می‌کنم

ترامپ بار دیگر از رای‌گیری پستی انتقاد کرد و آن را موجب تقلب و مفقود شدن آرا دانست و اضافه کرد: به ویرجینیا نگاه کنید که 500 هزار برگه آزمایشی به صورت تصادفی برای مردم فرستادند که برخی از آنها مرده بودند و تعدادی هم برای سگ‌ و گربه‌ها ارسال شده بود.

وی ادامه داد: من در ویرجینیا و نیوجرسی بودم، آنها تعداد زیادی رای‌دهنده متقلب داشتند که خطرناک است. حال این انتخابات برای سراسر کشور است. هنگامی که ما صدها میلیون رای دهنده داریم، آنها 3.5 میلیارد دالر بودجه برای انتخابات پستی سراسر کشور نیاز دارند.

وی اضافه کرد: وقتی درباره روسیه، روسیه، روسیه و چین و ایران صحبت می‌کنید، این اقدام به بزرگترین تقلب در تاریخ انتخابات امریکا تبدیل خواهد شد.

ترامپ تصریح کرد: بزرگترین مشکل با دموکرات‌ها است نه روسیه، چین و ایران. بزرگترین مشکل خود دموکرات‌ها هستند و حالا 3.5 میلیارد دالر می‌خواهند. طبیعی است که ما با این بودجه موافقت نخواهیم کرد.

وی در این سخنان بایدن و اوباما را مورد انتقاد قرار داد و از چین به خاطر ویروس کرونا ابراز ناراحتی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала