Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: "من بدترین فصلم را پشت سر گذاشتم"

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید اولین فصل حضورش را در باشگاه مادریدی بررسی کرد و باور دارد در سطح فردی بدترین فصل او بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد مهاجم بلجیمی رئال مادرید در مصاحبه با "فرانس انفو" که در آن به ستایش زین الدین زیدان پرداخت، اولین فصل حضورش در رئال را به بررسی گرفت و عنوان داشت: "او به بازیکنانش اعتماد دارد و برعکس ما به او اعتماد داریم، به همین دلیل این کار را می‌کند."

ادن هازارد (29 ساله) در تابستان از چلسی راهی رئال مادرید شد که هزینه آن 100 میلیون یورو در پی داشت در حالی‌که او نتوانست انتظارات را برآورده سازد زیرا با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. او از فُرم خارج شد و دو ماه طول کشید تا به زمین برگردد (جراحتی که در ابتدای فصل سرعت او را تغییر داد) و هنگامی که ستاره در حال بازگشت بود صدمه در مچ پا سال اولش را "خراب" کرد. او با آنکه دوباره ظاهر شد اما او عود کرد و مجبور به جراحی گردید. روزهای ستاره بلجیمی پس از عمل جراحی اذعان کرد: "سال اول من بد بود."

هازارد با آنکه ندرخشیده ولی توانسته با این تیم دو جام مهم را کسب کند: "امسال ما به طور جمعی این عنوان لیگ را کسب کردیم اما من مطمئناً بدترین فصل کار خود را به صورت جداگانه داشته‌ام."

او می‌گوید که با عملکردش در لیگ برتر انگلستان فاصله زیادی داشته است اما او همیشه حمایت زین الدین زیدان را داشته زیرا سرمربی باور دارد که او توان و قدرت بالای در چند سال اخیر داشته و همین سببب شده تا او پیراهن رئال مادرید را بپوشد.

سرمربی فرانسوی پنجشنبه گذشته توانست با رئال یازدهمین عنوان خود را کسب نماید. هازارد به مربی خود تسلیم است: "همه ما زیدان را به عنوان بازیکن می‌شناسیم، او بهترین بود. ما به عنوان یک مربی دیگر حتی نیازی به توصیف او نداریم. او فقط در طول چند سال نشان داده که او در حال حاضر یکی از بهترین مربیان به عنوان مربی است. او بازیکن ساده‌ای بود و می‌داند چگونه در زمان مناسب چیزهایی را بگوید. او به بازیکنان خود اعتماد دارد و بازیکنانش به او اعتماد دارند به همین دلیل این کار می‌کند."

هازارد در پاسخ به این سؤال که از هم‌تیمی‌های خود (بنزما، واران و مندی) همراهی می‌شد هیچ تمجیدی نسبت به آنها نداد. کریم بنزما روزانه بسیار ساده است و او برای پیروزی در بازی‌ها و به ثمر رساندن گل است. فکر می‌کنم امسال دوباره نشان داده که این بهترین گزینه است. واران هم هست. در حرفه من با مدافعان بزرگی همچون جان‌تری یا وینسنت کامپانی آشنا شده‌ام. من فکر می‌کنم واران در حالی که هنوز جوان است در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان مرکزی در جهان است. زوجی که با سرخیو راموس تشکیل می‌شوند عالی هستند. در مورد مندی، او نشان داده که فقط برای زیبا بودن آنجا نبود. اگر باشگاه او را خریده حتمن او خصوصیاتی دارد. رسیدن به یک باشگاه هنگامی که جوان هستید و حضور در چنین باشگاهی هرگز آسان نیست. او نشان داده است که آینده بزرگی دارد."

 

چالش قهرمانان

با وجود اینکه قبلاً لیگ را فتح کرده بود فصل برای رئال مادرید تمام نشده است. در تاریخ 7 آگست یک چالش بزرگ در انتظار آنهاست، غلبه بر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا که 1-2 در برنابئو برنده شده بود. چالشی که هازارد با خوشبینی روبرو می‌شود: "این فصلی عجیب و غریب بود با همه اتفاقات. این فصل در حال حاضر بسیار خوب است اما فکر می‌کنم اگر در مرحله دوم یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صلاحیت خود را کسب کنیم حتی می‌تواند بهتر باشد. وقتی برای رئال مادرید بازی می‌کنید می‌خواهید همه عناوین را بدست آورید. بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا است، هرچند دشوار خواهد بود زیرا ما باید در منچستر بازی کنیم و آنها تیم خیلی خوبی دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала