تمدید زمان رای‌گیری انتخابات پارلمانی سوریه

© AP Photo / Hassan Ammarتمدید زمان رای‌گیری انتخابات پارلمانی سوریه
تمدید زمان رای‌گیری انتخابات پارلمانی سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه از تمدید زمان رای گیری انتخابات پارلمانی در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی دولتی سوریه "ایلخباریا" بر اساس تصمیم کمیته عالی قضایی انتخابات قضای این کشور اعلام کرد که روند رای‌دهی انتخابات پارلمانی به مدت چهار ساعت دیگر در تمام ولایت‌های سوریه تمدید شده است. قرار بود که انتخابات پارلمانی سوریه ساعت 8:30 شام به وقت کابل به پایان برسید.

انتخابات پارلمانی سوریه با رقابت 1656 نامزد آغاز شد  - اسپوتنیک افغانستان
انتخابات پارلمانی سوریه با رقابت 1656 نامزد آغاز شد

بر اساس قانون این کشور، در صورت مشارکت زیاد از شهروندان، زمان رای‌گیری انتخابات می تواند تا پنج ساعت دیگر تمدید شود. هیچ محدودیتی برای شمارش آرا وجود ندارد.

طبق اطلاعات کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه در این دوره از انتخابات که در 7 هزار و 331 مرکز رای‌گیری برگزار می‌شود، 1656 نامزد از جمله 200 زن برای به دست آوردن 250 کرسی مجلس سوریه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

برای نخستین بار پس از سال 2011، انتخابات در بیشتر مناطق سوریه برگزار می‌شود.

انتخابات سوریه پس از دوبار تعویق به‌دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود. پیش از این نیز دولت سوریه با تدابیری همچون بستن گذرگاه‌های مرزی و امکان منع کامل تردد، بستن مراکز گردشگری، پارک‌ها، رستورانت‌ها، قهوه‌خانه‌ها و تجهیز شفاخانه‌ها برای مراقبت از بیماران کرونایی، برای کنترول این ویروس در کشور اقدام کرده و خواستار لغو تحریم‌های امریکا در این زمینه شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала