ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود، کشور را ویران خواهد کرد

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود، کشور را ویران خواهد کرد
ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود، کشور را ویران خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا با حمله به رقیب انتخاباتی اش گفت، که اگر او برنده شود، کشور را ویران می کند. 
فاش کردن آزمایش هوش ترامپ توسط گوینده فاکس نیوز + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
فاش کردن آزمایش هوش ترامپ توسط گوینده فاکس نیوز + ویدیو

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا گفت: اگر جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموكرات ها پیروز شود، ایالات متحده نابود می شود.

او در تویترش در این باره نوشت: "دموکرات های چپ رادیکال که کاملاً بایدن را کنترل می کنند، کشور ما را آنگونه که ما می شناسیم نابود می کنند. وحشت غیرقابل تصور برای امریکا اتفاق می افتد. به پورتلند نگاه کنید، در حالی که سیاستمداران از داشتن 50 روزه هرج و مرج مشکلی ندارند. ما کمک فرستادیم به نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا نگاه کنید. نه!".

ترامپ همچنان در مصاحبه اش با فاکس نیوز در پاسخ به پرسشی درباره انتخابات و این که در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، آیا نتایج آن را رد خواهد کرد، گفت: "نه، باید پیش از هر چیزی آن را ببینم".

وی در پاسخ به تکرار این پرسش در خصوص پذیرش نتایج انتخابات یا رد آن، تاکید کرد: "نه، نمی‌خواهم تنها بلی بگویم همانطور که نمی‌خواهم نه بگویم".

دونالد ترامپ در این مصاحبه به جو بایدن رقیب انتخاباتی دموکرات خود حمله کرد و گفت، که در صورتی که بایدن رئیس جمهور شود، کشور را ویران خواهد کرد.

رئیس جمهور امریکا اضافه کرد که بایدن شایسته ریاست جمهوری نیست و وی حتی در سخنرانی‌های خود نمی‌تواند دو کلمه را به هم ارتباط بدهد.

پیش از این، ترامپ گفته بود که مقام های شهر امریکایی پورتلند کنترل نکوهشگران را از دست داده اند.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 12 جولای گزارش شد که نزدیک به 200 نفر در پشتیبانی از جنبش «زندگی سیاه ها مهم است» در بیرون دادگاه این شهر جمع شده بودند و این همایش به شورش تبدیل شد و پولیس از گاز اشک آور استفاده کرد و یکی از فعالان به دلیل زخمی شدن در درمانگاه بستری شد. 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала