Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 3 – لسترسیتی 0؛ شاگردان آقای خاص به لیگ اروپا نزدیک شدند

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم تاتنهام در دیدار خانگی حریفش لسترسیتی را با سه گل از پیش رو برداشت تا به رسیدن به لیگ اروپا مطمئن شود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم رده سومی لسترسیتی در دیدار خارج از خانه برابر تاتنهام بازی کرد اما سرانجام تن به شکست تلخ 3-0 داد تا جایگاهش به صورت جدی با خطر سقوط به رده چهارم مواجه شود.

در این بازی جاستین در دقیقه 6 (گل به خودی) و هری‌کین در دقایق 37 و 40 گل‌زنی کردند تا نیمه اول با برتری تیم تاتنهام به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم روی دروازه‌ همدیگر بارها تلاش کردند تا جایی که گل هری‌کین به دلیل آفساید از سوی داور پذیرفته نشد که این تغییری در نتیحه نیامد و این دیدار با حساب 3-0 به پایان رسید.

با این نتیجه تیم تاتنهام 59 امتیازی شده و خود را تا رده ششم جدول بالا کشید اما لسترسیتی با 62 امتیاز (هم امتیاز و هم تفاضل گل با من‌یونایتد) در رده چهارم باقی ماند و حالا من‌یونایتد فرصت دارد تا در بازی آخر لیگ که مقابل لستر انجام می‌شود رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی بسازد و یا هم شاهد حضور لستر در فصل بعد لیگ قهرمانان باشم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала