Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد از داوری به سبک آقای خاص؛ بهترین بازیکن میدان مایکل اولیوِر بود

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی تاتنهام پس از شکست غیرمنتظره تیم‌اش در مقابل شفیلد یونایتد، اقدام به انتقاد از داوری و VAR کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست 3-1 تاتنهام مقابل شفیلد یونایتد در لیگ برتر، ژوزه مورینیو به انتقاد از کمک داور ویدیویی و مایکل اولیور، داور این بازی پرداخت. گل هری کین در دقیقه 32 به دلیل خطای هند لوکاس مورا مردود شد. این درحالی بود که به نظر می رسید لوکاس مورا در حالتی نامتعادل و در اثر فشار بازیکن حریف، هنگام افتادن روی زمین مرتکب خطای هند شده است.

 Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini - اسپوتنیک افغانستان
شفیلد 3 تاتنهام 1؛ بدبختی‌های ادامه دار آقای خاص

به نقل از وبسایت گل، ژوزه مورینیو گفت:

 "فکر می کنم که نمی توانم حس خود را بیان کنم. داور [مایکل اولیور] باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. البته در شرایط کنونی داور وسط، تعیین کننده نیست. مردی در یک اتاق، همه کاره است. داور وسط در اصل کمکِ VAR است. دو نفری هم که پرچم به دست دارند، کمک های کمکِ VAR هستند. روش جدید (بازبینی صحنه ها)، اتفاقی بد برای بازی های زیبا است.

 باید از نظر ذهنی قوی تر شویم. نباید پس از تصمیمات مایکل اولیور [داور بازی] ذهنیت خود را از دست بدهیم. می دانم که سخت است. اگر بازیکنان نسبت به نتایج و جایگاه تیم در پایان فصل، بی تفاوت باشند، در آینده به مشکل می خوریم. در نیمه دوم، توپ را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم در بازی تغییر ایجاد کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала