Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شفیلد 3 تاتنهام 1؛ بدبختی‌های ادامه دار آقای خاص

© REUTERS / Dylan Martinez Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini
 Soccer Football - Champions League Round of 16 Second Leg - Tottenham Hotspur vs Juventus - Wembley Stadium, London, Britain - March 7, 2018 Tottenham's Harry Kane in action with Juventus’ Giorgio Chiellini - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام در خانه حریفش شفیلدیونایتد تن به شکست تلخ و دور از انتظار داد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته سی‌ودوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان دو تیم فوتبال شفیلدیونایتد و تاتنهام در ورزشگاه "برامال لانه" به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با حساب 3-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

در این بازی نیمه اول با تنها گل برِج در دقیقه 31 به سود شفیلد خاتمه یافت.

در نیمه دوم شاگردان آقای خاص سروپا حمله شدند اما برعکس انتظار این تیم شفیلدیونایتد بود که دوبار دیگر موفق به گل‌زنی شد که موست در دقیقه 69 و مک‌بُرنی در دقیقه 84 گل‌ زدند تا نتیجه 3-0 شود. بازی می‌رفت که با همین نتیجه خاتمه یابد اما هری‌کین در دقیقه 90 تنها گل لندنی‌ها را به ثبت رساند، در ادامه تغییری در نتیجه نیامد و بازی با حساب 3-1 خاتمه یافت.

با این نتیجه تیم مورینیو 45 امتیازی و در رده نهم جدول سقوط کرد و شفیلد یونایتد 47 امتیازی شد و از رده دهم به جایگاه هفتم جدول صعود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала