واکنش روسیه به وضع تحریم‌های جدید امریکا علیه سوریه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش روسیه به وضع تحریم‌های جدید امریکا علیه سوریه
واکنش روسیه به وضع تحریم‌های جدید امریکا علیه سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های جدید امریکا علیه سوریه گفته است که قانون جدید امریکا مبنی بر "دفاع از نفوس ملکی سوریه" تحت نام "قانون سزار" بر مردم معمولی این کشور ضربه وارد می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده امریکا علیه ۱۴ شخص منجمله اسما اسد، همسر و بشرا اسد، خواهر بشار اسد رئيس جمهور سوریه و همچنان ۲۱ سازمان، تحریم وضع کرده است.

ورود 50 کامیون حامل تجهیزات آمریکایی به سوریه برای غارت نفت این کشور - اسپوتنیک افغانستان
ورود 50 لاری،حامل تجهیزات آمریکایی به سوریه برای غارت نفت

اداره اطلاعات و چاپ وزارت خارجه روسیه با ابراز نظر درمورد تحریم‌های جدید امریکا علیه سوریه نوشته است: "در واشنگتن به خوبی می‌دانند که تحریم‌های یکطرفه چندین ساله موجود امریکا که امروز به آنها محدودیت‌های جدید افزوده می‌شوند، در اکثر موارد منجر به کم‌ ارزش‌شدن لیره سوری (واحد پولی سوریه) و بلند رفتن قیمت نفت، محصولات غذایی و کالاهای اولیه، می‌شود. در نتیجه براساس شواهد نمایندگان آژانس‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد، هزاران سوری معمولی در سرحد مرگ و زندگی قرار گرفته اند".

وزارت خارجه روسیه در آخر افزوده است که "قانون سزار" که در کلمات به هدف "دفاع از نفوس ملکی" وضع شده، در واقع سوری‌های معمولی را ضربه می‌زند.

دونالد ترامپ، رئيس جمهور ایالات متحده امریکا در پایان سال ۲۰۱۹ قانونی را به امضا رساند که به نام "سزار" نیز معروف است. این قانون به تاریخ ۱ جون جامه عمل پوشید که در آن تحریم‌هایی که تقریبا بر تمام بخش‌های اقتصاد سوریه تاثیر وارد می‌کند، نیز شامل اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала