ابراز پشتیبانی فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی از روند صلح افغانستان در دیدار با عبدالله

© رخ نامه دکتر عبدالله ابراز پشتیبانی فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی از روند صلح افغانستان در دیدار با عبدالله
ابراز پشتیبانی فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی از روند صلح افغانستان در دیدار با عبدالله  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرستاده ویژه سازمان همکاری های اسلامی در دیدار با رئیس شورای مصالحه ملی افغانستان پشتیبانی این سازمان را از روند صلح این کشور ابراز داشت.
اختلافات تازه میان غنی و عبدالله روی چگونگی اعطای رتبۀ مارشالی به دوستم - اسپوتنیک افغانستان
اختلافات تازه میان غنی و عبدالله روی چگونگی اعطای رتبۀ مارشالی به دوستم

به گزارش اسپوتنیک، داکتر عبدالله عبدالله در برگه فیسبوکش نوشت: دیدار با جناب حسین آونی بوتسالی، سفیر سازمان همکاری‌ اسلامی درباره صلح دیدار و گفت و گو کردم.

او در ادامه نوشته است، که سفیر سازمان همکاری‌ اسلامی در این دیدار با ابراز خرسندی از امضای توافقنامه سیاسی و ایجاد شورای عالی مصالحه‌ی ملی پشتیبانی این سازمان را از تلاش‌های صلح در افغانستان ابراز کرد.

در ادامه این پیام آمده است، که بوتسالی افزود: سازمان همکاری اسلامی آماده است تا در برقراری صلح و ثبات به صورت همه جانبه با افغانستان همکاری کند.

در پایان پیامش عبدالله نوشته است، که با سپاس از همکاری‌ و پشتیبانی‌های همیشگی سازمان همکاری اسلامی از پیشنهاد بوتسالی استقبال نموده و دیدگاه‌های خویش را در باره‌ی برنامه‌های صلح ابراز کردیم. در ادامه تأکید صورت گرفت که برای برقراری صلح، افغانستان به اجماع منطقه‌ای و بین‌المللی نیاز دارد و نقش کشورهای اسلامی از طریق سازمان همکاری اسلامی در این راستا بنیادی است.

یادآوری می کنیم، که پس از تنش های چند ماهه داکتر عبدالله عبدالله در یک توافقی با غنی به عنوان رئیس شورای مصالحه ملی برگزیده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала