کمک بازرگانان و دانشجویان افغانستانی مقیم چین به وزارت صحت عامه

© وزارت صحت عامه کمک بازرگانان و دانشجویان افغانستانی مقیم چین به وزارت صحت عامه
کمک بازرگانان و دانشجویان افغانستانی مقیم چین به وزارت صحت عامه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان از کمک به ارزش یک میلیون دالر تجهيزات و ضروريات طبی از سوی شماری از بازرگانان و دانشجويان مقيم چين به این وزارت خبر داد.
کمک ۴۰۰ میلیون دالری بانک جهانی برای مدیریت بحران کرونا در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
کمک ۴۰۰ میلیون دالری بانک جهانی برای مدیریت بحران کرونا در افغانستان

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان نوشت: شماری از بازرگانان و دانشجويان افغانستانی در چين، به ارزش يك میليون دالر امريكايی را در هم‌کاری با اتاق‌ تجارت و سرمايه گذاری افغانستان، به وزارت صحت عامه مساعدت نمود.

این تجهیزات شامل، دستگاه‌های اکسیجن، ماسک، کیت‌های محافظتی، عینک‌های محافظتی، فس‌شیلد و دستگاه‌های تب سنج می‌باشند.

این وزارت در ادامه نوشته است، که داکتر شفیق الله شهیم معین مالی و اداری وزارت صحت عامه، از این مساعدت بازرگانان و دانشجویان افغانستانی در چین تشکری نموده و این تجهیزات را از ضروريات مهم سکتور صحت در شرايط كنوني خواند.

هم‌چنان معین مالی و اداری این وزارت، به آنان اطمینان داد که این ضروریات طبی به جاهای نیازمند توزیع و به مصرف خواهد رسید.

این بازرگانان، هدف از این مساعدت شان را تجهیز مراکز صحی و حفاظت از جان کارمندان صحی در برابر ویروس کرونا عنوان نمودند و از وزارت صحت عامه خواستند که این تجهیزات به جاهای توزیع گردد که مستحق استند.

پیش از این، کشور قطر به ارزش یک میلیون و سه صد هزار دالر تجهیزات طبی را روز گذشته نيز به وزارت صحت عامه افغانستان کمک کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала