Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پله انتخاب کرد: مسی کامل‌ترین بازیکن دنیا است

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ادسون آرانتس دونا سیمنتو " پله"
ادسون آرانتس دونا سیمنتو  پله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره فوتبال برازیل رونالدو و نیمار را تحسین می‌کند اما مسی را کامل‌ترین بازیکن حال حاضر می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، پله سطوره فوتبال برازیلی در تازه‌ترین گفتگو با نشریه «گاتزتادلواسپورت» در مورد انتخاب بهترین بازیکن میان لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار صحبت کرده است.

آنتونیو کاسانو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاسانو: رونالدو هیچ‌وقت به سطح مسی نمی‌رسد

اسطوره 79 ساله فوتبال جهان در این مورد اظهار داشت:«فکر می‌کنم مسی کامل‌ترین بازیکن جهان است. او بازیکنی تکنیکی است که پاس‌های فوق‌العاده‌ای می‌دهد، دریبل‌هایی عالی می‌زند و گل‌های بی‌نظیری به ثمر می‌رساند. اگر در کنار هم در یک تیم قرار می‌گرفتیم، رقیب باید در انتظار نگرانی بابت دو بازیکن باشد نه یک نفر! امروز، مسی کامل‌ترین بازیکن است

پله در ادامه صحبت‌هایش همچنان در این خصوص گفت:«زمانی بود که شما در هر کشوری یک یا دو فوتبالیست عالی پیدا می‌کردید. اوزه‌بیو، کرایف، بکن باوئر، مارادونا، گارینشا! چند نفر نام بردم؟ تعداد زیادی بودند. امروزه اما نهایتا دو یا سه نفر را در این حد می‌بینیم. رونالدوو مسی. دوست دارم از نیمار هم نامی ببرم که البته هنوز نتوانسته در برزیل به درستی شکل بگیرد.»

اسطوره فوتبال برزیل امیدوار است نیمار به همراه تیم ملی این کشور به قهرمانی در جام جهانی برسد. او می‌گوید:«امیدوارم در جام جهانی بعدی از فیزیک خوبی بهره‌مند باشد. مردم از او انتقاد می‌کنند و من هم انتقاد کرده‌ام اما او یکی از محصولات ماست. یکی از محصولات سانتوس. همیشه برای او بهترین ها را می‌خواهیم. اغلب با پدرش صحبت می‌کنم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала