Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستورالعمل فیفا؛ لیگ‌های داخلی و جام‌های دیگر ناتمام نمانند

© Sputnik / Freshfocus /  مراجعه به بانک تصاویر فدراسیون جهانی فوتبال
فدراسیون جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون جهانى فوتبال با ارسال دستورالعمل یکسان به فدراسیون‌هاى عضو موارد مرتبط با برگزارى مسابقات لیگ و تعیین وضعیت فصل نقل‌وانتقالات را تشریح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک روزنامه قطری از آخرین دستورالعمل فدراسیون جهانی فوتبال خطاب به فدراسیون‌هاى عضو و تأکید بر ضرورت تکمیل مسابقات لیگ خبر داد. به نوشتۀ این روزنامه، فیفا در این دستورالعمل اعلام کرده که هرکدام از کنفدراسیون‌هاى قاره‌ها و فدراسیون‌هاى کشور‌ها مى‌توانند درباره نحوه برگزارى ادامه مسابقات بعد از حل بحران کرونا تصمیم‌گیرى کنند.

توپ جام جهانی - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم جدید فیفا؛ جام باشگاه‌های جهان به سال 2022 موکول می‌شود

بر اساس این دستورالعمل، مسابقات لیگ و جام‌هاى دیگر را نباید لغو کرد و یا ناتمام گذاشت، بلکه پس از برقرارى شرایط باثبات و تضمین سلامتى جامعه مسابقات را پیگیرى کنند. درباره نحوه تکمیل مسابقات آزادى عمل به فدراسیون‌ها داده شده که بازى‌ها را طبق روال طبیعى دنبال کنند یا راهکار و روش‌هاى دیگرى را در نظر بگیرند. مسئله مهم تکمیل بازى‌ها و تعیین تکلیف رتبه تیم‌ها در جدول است.

 در این دستورالعمل آمده است که فدراسیون‌ها مى‌توانند با توجه به شرایط متفاوت موجود در کشور‌ها نسبت به تنظیم تقویم مسابقات و زمان‌بندى فصل نقل‌وانتقالات اقدام کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала