Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ کوتینیو جراحی شد

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال دارد با شروع مجدد رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، فیلیپه کوتینیو چند هفته ابتدایی را به دلیل جراحی قوزک پا از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد فیلیپ کوتینیو بازیکن برازیلی این تیم تحت عمل جراحی از ناحیه قوزک پای راست قرار گرفته و با شروع دوباره فصل جاری بوندس‌لیگا دست کم به مدت دو هفته قادر به حضور در میادین نیست. البته مدت زمان دقیق دوری او از میادین بستگی به تاریخ دقیق از سر گیری بوندس‌لیگا خواهد داشت.

 در اطلاعیه باشگاه بایرن مونیخ آمده که ستاره برزیلی برای برداشتن تکه‌هایی مزاحم از مفصل قوزک پای راستش جراحی شده و عمل جراحی او موفقیت‌آمیز بوده است.

 کوتینیو که با یک قرارداد قرضی یک‌ساله از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوسته تا این لحظه 32 بازی برای این تیم انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده.

 در اطلاعیه باشگاه بایرن مونیخ اشاره شده که کوتینیو ظرف چهارده روز آینده برنامه ریکاوری خود را آغاز خواهد کرد.

 البته با توجه به اینکه هنوز تاریخ از سر گیری بوندس‌لیگا دقیقا مشخص نیست نمی‌توان گفت که کوتینیو آیا در بازگشت این لیگ، بازی‌ای از دست خواهد داد یا نه، و در صورت مثبت بودن این سوال، تعداد بازی‌های از دست رفته او چقدر خواهد بود ولی با توجه به برخی تاریخ‌های اعلام شده در آلمان برای شروع دوباره لیگ، به نظر می‌رسد کوتینیو دو هفته اول را از دست بدهد.

View this post on Instagram

A post shared by FC Bayern München (@fcbayern) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала