Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این جمعه؛ زلاتان برای باشگاه هماربی به میدان می‌رود

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ روز جمعه قرار است در یک بازی دوستانه برای هماربی شرکت کند.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم آث میلان روز جمعه قرار است در یک بازی دوستانه تلویزیونی برای تیم هماربی شرکت کند.

این ستاره 38 ساله که پس از فصل 2019-20 به سویدن بازگشت، به دلیل همه‌گیر شدن کروناویروس به حالت موقت فراخوانده شد.

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on

ابراهیموویچ در دوره قرنطینه با هماربی تمرین کرده و انتظار نمی‌رود تا زمانی که تاریخ تعیین شده از سرگیری این فصل مشخص شود، به سن سیرو برگردد.

ایتالیا در حال حاضر در شرایط اضطراری قراردارد اما اقدامات متوقف کننده قرار است در تاریخ 3 ماه می به پایان برسد و باشگاه‌ها در سرتاسر این کشور امیدوار هستند که در اواخر ماه به کار خود برگردند.

ابراهیموویچ پس از فراخوانی زمان حضور موفقیت آمیز در MLS با ال‌ای گلکسی، قرارداد شش ماهه با میلان امضا کرد اما هنوز مشخص نیست که آیا وی می‌ماند یا در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

روسونری خوشحال است که بازیکن سابق تیم ملی سویدن برای حفظ سطح تناسب اندامش در هماربی با هدف بازگشت به ایتالیا در شرایط اوج، خوشحال است اما مهاجم اخیراً اعتراف کرده که مطمئن نیست آینده‌اش کجاست.

ابراهیموویچ اکنون تأیید کرده که در یک بازی دوستانه داخلی در "تله2 آره‌نا" شرکت خواهد کرد که بازیکنان هماربی "باجانس" و "آی‌کِه فرای" را به دو تیم تقسیم می‌کنند.

او در توییتر خود نوشت: "می‌خواهید من را ببینید که جادو می‌کنم؟ من را در اکشن با هماربی به صورت زنده و رایگان ر Dplay.se مشاهده کنید، فردا جمعه ساعت 10.00 CET."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала