Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد باشگاه لاتزیو به تمرینات رونالدو؛ برای بعضی‌ها در قرنطینه تبعیض قائل می‌شوند

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس
كريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لاتزیو مدعی شد که برخی بازیکنان بدون در نظر گرفتن وضعیت فعلی به تمرین می‌پردازند، در حالی‌که بازیکنان آن‌ها اجازه بیرون شدن از خانه را ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو از آغاز وضعیت قرنطینه، معمولا در منزل خود تمرین می کرد اما روز پنجشنبه تصمیم گرفت که از استادیوم تیم دوران کودکی اش ناسیونال برای تمرین کردن استفاده کند و بدین ترتیب قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشت.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تمرینات رونالدو در مادیرا جنجال‌ساز شد

پس از این تصمیم رونالدو، پدرو راموس سرپرست صحت ایالت مادیرای پرتگال مدعی شد که او اجازه چنین کاری را نداده است و این بازیکن باید به قوانین احترام بگذارد.

حال باشگاه لاتزیو نیز به این موضوع انتقاد کرد و فدراسیون فوتبال ایتالیا را به تبعیض متهم کرد.

رورو دیاکوناله، رییس روابط عمومی باشگاه لاتزیو در این مورد به رسانه‌های ایتالیایی گفته است:« باشگاه ما لایق احترام بیشتری است. به صورت مداوم علیه ما ضربه وارد می شود. بازیکنان لاتزیو مجبورند در خانه هایشان بمانند و حق تمرین را ندارند اما همان طور که دیدید در پرتگال تصاویر عجیبی از کریستیانو رونالدو را دیدیم که در یک زمین فوتبال تمرین کرد. دیگران با آرامش در خارج از کشور تمرین می کنند اما ما حق این کار را نداریم. فکر می‌کنم برای بعضی ها در قرنطینه تبعیض وجود دارد. به نظرم رونالدو کار درستی کرد که تمرین کرد  چرا که ورزشکاران حرفه ای باید به فعالیت آماده بدهند اما آنهایی که در ایتالیا مانده اند صاحب این تبعیض و برتری نیستند.»

این در حالی‌ست که باشگاه لاتزیو یکی از مدعیان قهرمانی اسکودتو است و خواهان ادامه سری‌آ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала