Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات رونالدو در مادیرا جنجال‌ساز شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریس رونالدو ستاره فوتبال جهان در حالی در روزهای قرنطینه پرتگال در ورزشگاه ناسیونال مادیرا تمرین می‌کند که اجازه کتبی برای این کار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آس احتمال دارد در روزهای آینده بازیکنان حاضر در سری آ ایتالیا به تمرینات خود در یک شرایط خاص برگردند و فاصله اجتماعی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنند. بحران کرونا تاکنون جان نزدیک به ۱۹۰۰۰ نفر را در این کشور اروپایی گرفته است.

در حالی که دولت ایتالیا به بازیکنانش توصیه کرده است مانند دیگر مردم در خانه‌های‌شان بمانند، خیلی از آن‌ها تصمیم گرفتند به وطن خود بازگردند. یکی از آن‌ها کریستیانو رونالدو بود که در سفر به مادیرا شکی نکرد و می‌خواست دوران قرنطینه را به همراه خانواده‌اش در زادگاهش سپری کند.

با این حال مهاجم پرتگالی نمی‌خواست روی فرم بودنش را از دست بدهد و در این روزها تصمیم گرفت برای این کار در یک ورزشگاه به تمرین بپردازد. بازیکن یوونتوس بدون این که راه دوری برود در کمپ دسپورتیوو ناسیونال تمرین کرد.

این موضوع در پرتگال که قرنطینه است سر و صدای زیادی کرد. آنتونیو کاستا، نخست وزیر این کشور برای "هفته مقدس" محدودیت‌ها را بیش‌تر کرد و به مردم توصیه کرد در خانه‌های‌شان بمانند. از آن‌ها خواست تنها به دلایل کار کردن، خرید کردن و مراقبت از اعضای خانواده به بیرون بروند.

پدرو راموس، مشاور سلامت شهر مادیرا مجبور به توضیح درباره تمرینات رونالدو شد و گفت: او اجازه کتبی خاصی برای این کار ندارد. با این حال می‌تواند همیشه تمرین کند اما زمانی که به همه مردم اجازه این کار داده شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала