طریقه معالجه کرونا ویروس کشف گردید

© REUTERS / Stringer/Darley Shenحالت اضطرار در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا
حالت اضطرار در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دکتوران چین شیوه مؤثر معالجه ویروس کرونا را کشف نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، Xinhua خبرداده است که ژانگ دینگوی، سرطبیب شفاخانه ووهان، طی کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه 14 فبروری گفت که انتقال پلاسما مریضان معالجه شده از مرض سینه بغل نوع ویروس کروناCOVID-19 ، مؤثر بودن خود را در مقابل این مرض خطرناک به اثبات رساند.

افزایش شدید تعداد قربانیان ویروس کرونا در چین - اسپوتنیک افغانستان
افزایش شدید تعداد قربانیان ویروس کرونا در چین

به گفته وی، در پلاسما افرادی که به این مرض مبتلا بودند، نوع آنتی بدن مشاهده شد که در مبارزه وجود انسان در مقابل ویروس مساعدت می نماید.

خاطرنشان شده است که دکتوران شفاخانه ووهان از مریضان تقاضا نموده اند که در نجات افراد آلوده کمک و پلاسما را به ایشان اهدا کنند.

طبق گزارش گلوبال تایمز، 10 مریض که وضعیت آنها با استفاده از ادویه بهبود نیافته بود، حالا با استفاده از روش جدید بهبود یافته است.

قبلاً گزارش شده بود که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا COVID-19 در چین تاکنون به 63.918 نفر رسیده است، 1488 نفر جان داده اند و 6.982 نفر بهبود یافتند.

تکثر مرض سینه بغل نوع جدیدی ویروس کرونا که بعداً به طور رسمی با نام COVID-2019 شناخته شد، در اواخر دسامبر سال 2019 در شهر چین ووهان آغاز شد که بعداً در کشورهای دیگر گسترش یافت.

سازمان صحت عامه جهانی (WHO) اعلام نموده است که شرایط فعلی می تواند "فقط نوک کوه یخ" باشد. احتمالاً اولین نمونه واکسین در جریان یک و نیم سال آماده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала