سه حمله جنگجویان بر نیروهای حکومتی سوریه در ادلب به عقب زده شد

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر سه حمله جنگجویان بر نیروهای حکومتی سوریه در ادلب به عقب زده شد
سه حمله جنگجویان بر نیروهای حکومتی سوریه در ادلب به عقب زده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگجویان مسلح سه با در منطقه تشنج‌زدایی در ادلب بر نیروهای حکومتی سوریه حمله کردند که منجر به کشته‌شدن هشت نظامی سوری و شش جنگجوی مسلح، شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوری بورنکوف، رئيس مرکز روسی آشتی در سوریه در کنفرانس خبری گفت: "به تاریخ ۲۲ جنوری واحدات گروه تروریستی "حزب اسلامی ترکستان" که در ولایت ادلب فعالیت دارند، سه بار بر نیروهای حکومتی حمله نمودند".

وی گفت که در یک حمله الی ۳۰ جنگجو با چهار عراده پیک‌اپ مجهز با تسلیحات می‌خواستند با حمله ناگهانی مواضع ارتش سوریه را بگیرند. حمله به عقب زده شد، سه جنگجو کشته و هفت تن دیگر شان زخمی شدند. سه نظامی سوری کشته و هشت تن شان زخمی شدند.

حملات تانکی تروریستان بالای ارتش سوریه در ادلب - اسپوتنیک افغانستان
حملات تانکی تروریستان بالای ارتش سوریه در ادلب

به گفته وی حمله دوم توسط الی ده جنگجوی مسلح با چهار عراده پیک‌اپ مجهز با تسلیحات سبک و سنگین بر مواضع نیروهای مسلح سوریه صورت گرفت. این حمله نیز به عقب زده شد و در نتیجه دو جنگجو کشته و پنج تن دیگر شان زخمی شدند. در این حمله همچنان سه نظامی سوری کشته و هشت تن زخمی شدند.

در حمله سوم الی ۲۰ جنگجوی مسلح شرکت داشتند که از جانب منطقه مسکونی ال‌تخ حمله نمودند. در نتیجه درگیری مسلحانه یک جنگجو کشته و سه تن دیگر زخمی شدند. از جانب نیروهای سوری نیز سه تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شده اند.

یوری بورنکوف افزود که جنگجویان به حملات شان به حومه حلب ادامه می‌دهند و در نتیجه تیراندازی‌های شان در یک شبانه روز گذشته، ۱۲ باشنده ملکی کشته و ۲۰ تن دیگر منجمله زنان و کودکان زخمی شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала