حملات تانکی تروریستان بالای ارتش سوریه در ادلب

© AFP 2023 / Sameer Al-Doumyحملات تانکی تروریستان بالای ارتش سوریه در ادلب
حملات تانکی تروریستان بالای ارتش سوریه در ادلب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ده‌ها تروریست با استفاده از تانک بالای ارتش سوریه حمله‌ور شدند.

به گزارش اسپوتنیک، یوری بورنکوف، رئیس مرکز آشتی احزاب درگیر در سوریه با نشر خبری گفته است که روز شبه نظامیان در ادلب سوریه بالای ارتش این کشور حمله کردند که در نتیجه حملات تروریست‌ها توسط نظامیان سوریه دفع گردید و به کسی آسییب نرسید.
از سویی هم یوری افزوده است، در هر حمله تروریست‌ها به تعداد 50 شورشی همراه با تانک‌ها مجهز با سلاهای سنگین شرکت داشتند.
بورنکوف، خاطرنشان کرد: جمعی از شبه نظامیان تا 50 نفر با کمک وسایل نقلیه پیاده نظام و شش تانک روز جمعه در نزدیکی روستای ابوجرف به مواضع ارتش سوریه حمله کردند، ستیزه جویان بعداً عقب نشینی کردند، اما این درگیری‌ها روز شنبه ادامه یافت.و گروه شورشی تحیریر شام عهده دار این حملات است.
رئیس مرکز آشتی احزاب درگیر نیز گفته است که ارتش روسیه در این کشور طی دو روز گذشته بیش از 50 تروریست را ازبین بردند و و همچنان خاطر نشان کرد که در حملات دیگری که از سوی شورشیان حیات تحریر الشام انجام شد 12 اعضای این گروه کشته و 24 تن دیگر از آنان توسط نیروهای سوریه از بین برده شدند.
جنگ داخلی در سوریه از سال 2011 تا کنون جریان دارد. در پایان سال 2017 شکست گروه تروریستی "داعش" (ممنوع در روسیه) در سوریه و عراق اعلام شد، اما در مناطق ویژه پاکسازی همچنان ادامه دارد. در حال حاضر اولویت اصلی، حل و فصل مسئله سوریه و احیای این کشور و همچنین بازگرداندن پناهجویان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала